نمی توان از فولاد انتقاد کرد ، کمالوند و منصوریان به مسائل فنی بپردازند

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/خوزستان اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است که فولاد با حضور نکونام خوب کار کرده است و انتقادی به عملکرد این تیم وارد نیست.

نمی توان از فولاد انتقاد کرد ، کمالوند و منصوریان به مسائل فنی بپردازند

سیاوش بختکمک زاده در گفت و گو با خبرنگاران، درباره عملکرد فولاد، اظهارکرد: فولاد در دو فصل گذشته با هدایت نکونام، دو سهمیه آسیایی و یک قهرمانی جام حذفی کسب کرد که این یک کار مهم است اما برای لیگ بیست و یکم او از فولاد رفت و کار به عبدالله ویسی سپرده شد که پس از چهار هفته، این همکاری به پایان رسید و نکونام مجددا به فولاد برگشت که از نظر من و همه مربیان دنیا، پذیرش تیم در چنین شرایطی ریسک خطرناک است که جواد نکونام این ریسک را به جان خرید.

نمی گردد از فولاد انتقاد کرد

وی بیان کرد: نکونام در شروع کار خود، دو برد و سه تساوی خیلی خوب داشت که اگر کمی چاشنی شانس با فولاد همراه بود، به جای این سه تساوی می توانست به سه برد برسد. خیلی ها بعد از این سه تساوی به من می گفتند چرا مقابل این عملکرد سکوت کرده ای و چرا تفسیر نمی کنی که باید بگویم مگر می گردد تیمی را که خوب کار کرده است، نقد و انتقاد کرد. وقتی خود آقای نکونام با شجاعت و صراحت عنوان می کند که فولاد مورد تایید من نیست و فولاد می تواند بهتر این باشد، من هم با او هم عقیده هستم.

نگران روزی هستم که شیمبا نباشد

این پیشکسوت فوتبال گفت: خود نکونام به خوبی می داند در قلب دفاعش باتوجه به مصدومیت ایوب والی و موسی کولیبالی، مسائلی دارد که باید آن ها را برطرف کند و بهتر می داند که در دفاع تیمی وقتی توپ را از دست می دهند مشکل دارند که باید این مسائل سریعا برطرف گردد. من فقط نگرانم اگر روزی شیمبا کاپیتان فولاد مصدوم گردد یا به هر دلیلی به بازی نرسید، جایگزینی که در حد و اندازه های شیمبا باشد، چه کسی است. تمام این ها به بسته بودن پنجره جابجایی فولاد برمی گردد که نتوانستند بازیکنان بزرگ و در حد و اندازه شیمبا در خط حمله جذب کنند.

فولاد در جذب بازیکن احساساتی نباشد

وی بیان کرد: پیشنهاد من این است باتوجه به باز شدن پنجره فولاد، در نیم فصل برای بازی رو به جلو و پیشرفت فولاد، مسئولان باشگاه اقدام به جذب بازیکنان خوب کنند. آن هم با توجه به این که فولاد باید در سه جبهه بجنگد. البته کادرفنی فولاد نباید در جذب بازیکن عجله کند یا احساساتی باشد و باید با جذب بازیکنانی در حد و اندازه های شیمبا، بتوانند در آسیا حضور پیروز و آبرومندانه داشته باشند. به نظرم فولاد امسال هم مجددا می تواند به پیروزیت برسد.

فولاد امسال هم می تواند به سهمیه آسیایی برسد

بختکمک زاده گفت: لیگ امسال بی کیفیت و کم فروغ بوده است و دلیل آن، خروح ستاره های فوتبال ایران از لیگ برتر است و فولاد در این لیگ بی کیفیت اگر ابتدای فصل، پنجره اش باز بود و تقویت می شد، می توانست اکنون در جایگاه خیلی بهتری باشد. البته فاصله امتیازی فولاد با مدعیان زیاد نیست و اگر تا نیم فصل بتواند خود را جزو شش تیم برتر حفظ کند و در ادامه تقویت گردد، به جرات می گویم که امسال هم می تواند به سهمیه آسیایی برسد.

فوتبال خوزستان مستاصل شده است

وی در ادامه درباره تیم های نفتی نیز مطرح نمود: شاید هواداران دو تیم نفتی انتظاری بیشتر از امتیازات فعلی را از منصوریان و کمالوند دارند اما متاسفانه هر چه جلو می رویم می بینیم دو تیم نفتی خوزستان توانایی رقابت با دیگر تیم های لیگ رجحان را ندارند و از آن جا که لیگ ببست و یکم یکی از بی کیفیت ترین لیگ های تاریخ فوتبال ایران است، چرا تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان باید در پایین جدول باشند و برای برد مستاصل باشندو. هواداران دو تیم تا آن جا مستاصل شده اند که دیگر برد نمی خواهند و فقط بازی خوب از تبم های خود می خواهند. دو تیم نفتی کارایی لازم را مقابل رقبا ندارند و این مستاصل شدن فوتبال خوزستان را نشان می دهد.

کمالوند و منصوریان به حواشی نپردازند

این پیشکسوت فوتبال خطاب به منصوریان و کمالوند نیز گفت: بارها از کمبودها و بدبختی های آبادان و مسجدسلیمان گفته ایم و گوش همه پُر است و این دو مربی زمانی که به این دو تیم آمدند با آگاهی از کمبود امکانات تیمی و شهری، هدایت دو تیم را پذیرفتند و این که بخواهند فوتبال را رها کنند و به حواشی بپردازند، این دور شدن ذهنیت این دو مربی از اصل کار فنی است. من از دوستان خوبم، کمالوند و منصوریان می خواهم به حواشی نپردازند و اگر در 9 هفته سپری شده، بازیکنان نفت مسجدسلیمان دور ورزشگاه شهر قدم هم می زدند الان باید به آمادگی رسیده باشند و این که بگوییم بدنسازی نداشتیم، برای مردم قابل پذیرش نیست.

تیم کاری بیرون از زمین کمالوند خوب نیست

وی افزود: نفت مسجدسلیمان در بازی با ذوب آهن می توانست برنده باشد و اگر کمالوند تمرکز خود را روی مسائل فنی بگذارد تا موقعیت هایشان به گل تبدیل گردد، شرایط بهتر می گردد. پس کمالوند و منصوریان بهتر است تمرکز خود را روی مسائل فنی بگذارند تا در این لیگ بی کیفیت، خود را در رده بالای جدول ببینند. ضمن این که تیم کاری بیرون از زمین کمالوند خوب نیست و افراد بزرگی اطراف نفت وجود ندارد و این افراد نمی توانند به فراز کمالوند و تیمش کمک کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 10541

به "نمی توان از فولاد انتقاد کرد ، کمالوند و منصوریان به مسائل فنی بپردازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی توان از فولاد انتقاد کرد ، کمالوند و منصوریان به مسائل فنی بپردازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید