گل محمدی: دوستان هرچه بگویند سازمان لیگ می گوید چشم!، برای ما یک روز در میان هم بازی بگذارند مسئله ای نداریم

به گزارش هیو بلاگ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که تیمش حتی آماده است یک روز در میان به مصاف حریفان برود، به شرط اینکه سازمان لیگ عدالت را رعایت کند و اقتدار داشته باشد.

گل محمدی: دوستان هرچه بگویند سازمان لیگ می گوید چشم!، برای ما یک روز در میان هم بازی بگذارند مسئله ای نداریم

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط تلفنی با برنامه فوتبال برتر گفت: ما بازی مقابل آلومینیوم را خیلی خوب آغاز کردیم و در 10 دقیقه اول بازی به گل رسیدیم و می توانستیم بعد از آن هم به گل دوم برسیم، ولی نتوانستیم از موقعیت های مان استفاده کنیم و در ادامه روی یک صحنه که اعتقاد داشتم خطا نبود گل را دریافت کردیم و گل دوم را هم مثل همان گل اول دریافت کردیم.

برای ما شکست مقابل آلومینیوم خیلی سنگین بود.، وی با بیان این جمله اضافه نمود: در نیمه دوم هم سعی کردیم فشار بیشتری بیاوریم و سه چهار موقعیت خوب داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و در نهایت بازنده شدیم. آلومینیوم هم جانانه دفاع کرد و به آنها تبریک می گویم. در هر صورت با یکسری مسائل در خط دفاعی روبه رو بودیم و نتوانستیم خوب دفاع کنیم و متأسفانه بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما باید بیشتر تمرین کنیم و روی کارمان تمرکز داشته باشیم. این باخت یک تلنگر خوب باید برای ما باشد تا نقاط ضعف مان را پوشش دهیم و بهتر و بیشتر تمرین کنیم. ما کار سختی را در پیش داریم، ولی شخصاً به بازیکنانم ایمان کامل دارم و حمایت خوبی از طرفداران داریم و می دانیم که می توانیم سال جاری هم قهرمان شویم و تا آخرین لحظه برای رسیدن به این هدف می جنگیم. ان شاءالله نتایجی بگیریم که در خور شأن پرسپولیس باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی درباره استفاده از مهدی شیری در دفاع وسط مقابل آلومینیوم گفت: بله، مهدی شیری را کنار احسان حسینی بازی دادیم و در نیمه دوم از کمال کامیابی نیا استفاده کردیم و شیری را به دفاع راست بردیم. در خط دفاعی مسائلی داشتیم، ولی در هر صورت با اتفاقاتی که در بازی با فولاد خوزستان افتاد تیم ما خیلی در استرس نهاده شد و خیلی اعلام پنالتی به سود فولاد به ضررمان شد و بازیکنان ما در فضای سنگینی بازی کردند و همین مسئله باعث شد که دو سه بازیکن مصدوم داشته باشیم. ما بازیکن کم داریم و سیدجلال (حسینی) و کنعانی زادگان را هم از دست دادیم، ولی با همین مسائل باید مقابله کنیم.

گل محمدی اعلام نمود: ما بعد از جدایی بازیکنان مان نتوانستیم دفاع وسطی که در شأن پرسپولیس باشد جذب کنیم. با بازیکنان و باشگاه های زیادی صحبت کردیم، ولی از باشگاه های دیگر هم توقعی نداریم. آنها هم به فکر تیم خودشان هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبت هایش در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم که گفته بود تغییرات در هیئت مدیره خیلی دیر اتفاق افتاده است، عنوان نمود: اجازه دهید دیگر درباره این مسائل صحبتی نگردد، چون همه می دانند که چه اتفاقاتی افتاده است. در هر صورت این شرایط وجود دارد و با کوشش هم و با اتحاد باید از پس همه مسائل بر بیاییم. دیروز هم مهندس صدری به هیئت مدیره اضافه شد و آقای سمیعی نیز کوشش می نماید. باید به آینده امیدوار باشیم و مسائل را حل کنیم. مسائلی که از قبل بوده ممکن است اثراتی داشته باشد، ولی باید با همه آنها مبارزه کنیم.

وی ادامه داد: اشتباهات داوری برای ما نگران نماینده شده است. ما به داوران احترام می گذاریم، ولی در چند بازی آخر صحنه هایی اتفاق افتاده که خیلی نگران نماینده بوده است و باید آنالیز و بحث گردد. موضوعی که درباره انتخابات فدراسیون و انتخاب داوران مطرح شده است اگر درست باشد، باید یک تأسف زیادی برای فدراسیون بخوریم که به خاطر انتخابات داوران را انتخاب می نمایند. نمی دانم چه چیزی درباره این مسائل بگویم. آنچه که تعیین است داوران ما انسان های شریفی هستند و نسبت به آنها من بدبین نبوده و نخواهم بود. امیدوارم اتفاقات داوری از روی عمد نبوده و سهوی باشد. ما به عملکرد داوارن خوش بین هستیم، ولی برای ما صحنه هایی اتفاق افتاده است که خیلی علیه ما تأثیرگذار بوده است. در بازی با استقلال عارف غلامی باید اخراج می شد که داور خیلی راحت از آن گذشت. در بازی با فولاد یک پنالتی به ضررمان اعلام شد. در بازی با آلومینیوم هم دو صحنه به ضرر ما رخ داد که این مسائل نگران نماینده است. داوران باید تمرکز زیادی روی بحث داوری داشته باشند. آنها کار سختی دارند. بازی ها فشرده است و شاید آنها اشتباه نمایند، ولی اینکه اشتباهات تکرار گردد و روی نتایج بازی ها تاثیرگذار باشد، درست نیست.

گل محمدی درباره برگزاری مسابقات لیگ که خیلی از مربیان می گویند به نفع پرسپولیس است، اعلام نمود: ما از فینال آسیا که برگشتیم دوستان گفتند که باید پرسپولیس دو بازی عقب افتاده اش را برگزار کند بعد از آن ما در دربی بازی می کنیم. سازمان لیگ هم گفت چشم، انجام می دهیم. بعد از آن گفتند نه، اگر این اتفاق بیفتد از شرایط بازی دور می شویم، سازمان لیگ گفت چشم و بازی شان برگزار گردید. دوباره گفتند که بازی های پرسپولیس با فاصله بیشتری انجام می گردد و بازی های ما فشرده است و سازمان لیگ دوباره گفت چشم. بفرمایید این هم برنامه بازی ها و در 20 روز ما باید فشرده بازی کنیم. برای ما یک روز در میان هم بازی بگذارند مسئله ای نداریم، ولی یک چیزی از سازمان لیگ می خواهم که عدالت را برقرار نمایند و اقتدار داشته باشند و هرچه که دوستان می گویند گوش ننمایند.

وی در همین زمینه ادامه داد: باید یک برنامه ریزی خوب و جامع تدوین نمایند و پایش بایستند. اگر قرار باشد که هر باشگاهی هر چیزی بگوید که درست نیست. ما از اوایل خرداد ماه کارمان را آغاز کردیم، لیگ را با قدرت به انتها رساندیم و قهرمان شدیم و بعد از آن جام حذفی را داشتیم و سپس در لیگ قهرمانان آسیا بودیم و به فینال هم رسیدیم. ما هفت ماه است که پشت سر تمرین می کنیم و مسابقه می دهیم و نتوانستیم چهار روز به بازیکنان مان استراحت بدهیم و شرایط سختی داریم. در این چند سال اخیر پرسپولیس آبرو و اعتبار فوتبال ایران بوده است و اگر باشگاهی هم توانسته به آسیا و حتی به پلی آف برسد به خاطر عملکرد خوب پرسپولیس بوده است. اینقدر به پای پرسپولیس نپیچند. ما این همه بازیکن از دست دادیم و مسائل عجیب و غریب مدیریتی داشتیم. مگر یک تیم چقدر تحمل دارد؟ نباید اینقدر به تیم ما فشار بیاورند و هجمه های بی مورد وارد نمایند. بعضی تیم ها کمپین تشکیل دادند و به ما تیم خاص می گویند تا فشارهای داوری را علیه ما بگذارند! با این کارها چه اتفاقی می افتد؟

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: متأسفانه یک چیزی باب شده است که همه اعتراض می نمایند. در کنار زمین، نیمکت تیم ها فاجعه است و هر تیمی که اعتراض بیشتری می نماید سوت داوری ها به سمت آنها می چرخد. به این شکل نمی گردد کار کرد. من از کمیته داوران می خواهم اگر خود من اعتراض کردم کارت قرمز نشان دهند و خودم می گویم دست شما درد نکند. ما در کنار زمین از فوتبال لذتی نمی بریم. فقط اعتراض می کنیم. متأسفانه بعضی تیم ها چون سود می برند، از این کار خوش شان می آید. داوران در این زمینه باید با اقتدار بیشتری کار نمایند و اجازه ندهند که این همه اعتراض در کنار زمین باشد. ما تمام تمرکزمان را از دست می دهیم و باید حواس مان به نیمکت حریف باشد که چه می گویند. بعضی اتفاقات در شأن فوتبال و لیگ برتر ما نیست.

وی ادامه داد: من احساس می کنم که از لحاظ کیفی تیم ها نسبت به سال قبل کیفیت کمتری دارند. نداشتن امکانات و عدم تمرکز روی کارهای فوتبالی ها اثر گذاشته است. تا دلمان بخواهد در فوتبال حاشیه داریم و اتفاقاتی می افتد که در خور شأن بازیکنان، مربیان و فوتبال ایران نیست. بعد از کادر پزشکی که خیلی زحمت می کشند و باید قدردان آنها باشیم، باید از اهالی فوتبال هم تشکر کنیم که باعث شدند مردم در خانه ها از فوتبال لذت ببرند، ولی خودمان این کار ارزشمندی که می توانیم انجام دهیم را زیر سؤال می بریم. من از همه دوستان می خواهم که بیشتر تمرکزشان روی بحث های فنی باشد و کارمان را بهتر انجام دهیم تا جلوه بهتری داشته باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 6975

به "گل محمدی: دوستان هرچه بگویند سازمان لیگ می گوید چشم!، برای ما یک روز در میان هم بازی بگذارند مسئله ای نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: دوستان هرچه بگویند سازمان لیگ می گوید چشم!، برای ما یک روز در میان هم بازی بگذارند مسئله ای نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید