ترامپ: می خواهند نام سگ ها و گربه ها را در رأی گیری اینترنتی بیاورند

به گزارش هیو بلاگ، دونالد ترامپ در مصاحبه ای تلویزیونی با جاناتان سوان گزارشگر اکسیوس هرگونه تجسم و تصوری را از خود بروز داد الا تصور و حالت یک رئیس جمهوری در قدرت که بر اوضاع کشورش حاکمیت دارد.

ترامپ: می خواهند نام سگ ها و گربه ها را در رأی گیری اینترنتی بیاورند

به گـزارش سـی ان ان، رئیس جمهوری امریکا که مسائل برخاسته از شیوع کرونا شرایطش را بسیار لرزان کرده، در این مصاحبه هشدار داد که رجوع به آرای اینترنتی و احتساب آرای مردم از طریق ایمیل های دریافتی آنان خطر تقلب را در انتخابات ماه نوامبر (آبان) امریکا بشدت افزایش می بخشد و خواستار پرهیز از این فرآیند شد.

شک نکنید که تقلب می شود

شاید ترامپ سعی داشت با تأکید بر کشیده شدن انتخابات به تقلب از حالا اذهان مردم را آماده روز انتخابات کند تا اگر از بایدن عقب افتاد و شکستش قطعی شد، مردم به یاد حرف های امروز او بیفتند. عجیب است که برخی رسانه های امریکا گزارش داده اند براساس فرآیندی نامشخص بیشتر جمهوریخواستار آرای خود را بطور حضوری در صندوق رأی می ریزند اما دموکرات ها می خواهند در رأی گیری اینترنتی شرکت کنند و اگر این اتفاق روی دهد، ادعای غیرقابل اثبات ترامپ در مورد وقوع تقلب در متن انتخابات وجاهت بیشتری خواهد یافت. سوان که طی مصاحبه بارها به پر و پای ترامپ پیچید و دروغ های مکرر او را به طور مستقیم و غیر مستقیم روکرد، گفت: مسائل زمانی آغاز خواهد شد که انتخابات در روز 3 نوامبر تمام شود و هیچ یک از ما، یعنی من و بایدن به طور صریح و براساس آرای صندوق ها برنده نشویم و آرای الکترال ناتمام بماند و آنها به آرای اینترنتی روی بیاورند. از چنان مرحله ای به بعد شک نکنید که تقلب هایی روی خواهد داد و نتیجه ای که اعلام شود، مطمئن و پاک نخواهد بود و هرگونه ریا و لغزشی در آن متصور است.

در کجای جهان این روال پیاده شده است؟

آنچه ترامپ را به تأکید بر این مسأله واداشته، این است که به سبب حاکمیت شرایط کرونایی بر بسیاری از ایالات امریکا مردم از حضور در پای صندوق های رأی منع خواهند شد و مجبورند آرای خود را به پایگاه های رأی گیری و شعب وزارت کشور ایمیل کنند و این احتمال وجود دارد که حداقل 40 درصد آرا از این طریق ارسال و شمارش شود و این نه فقط در تاریخ انتخابات امریکا بلکه در کل جهان بی سابقه خواهد بود. ترامپ به همین خاطر به سوان گفت: شما به من بگویید در کدام دوره این انتخابات و در کدام کشور چنین چیزی را در انتخابات ریاست جمهوری شان دیده اید تا من بپذیرم در کشور من نیز اعمال شود. تصور کنید، میلیون ها برگه اینترنتی آرا از این طریق تکمیل و ارسال شود و حتی نام سگ ها و گربه ها هم به جای آدم ها در این رأی گیری بیاید. شاید هم ترامپ با تأکید بر ادعاهای فوق بیش از هر مکانی به ایالت کلیدی کالیفرنیا نظر دارد. زیرا کشتارهای کرونایی در آن به حدی رسیده که گفته می شود تمام آرای بسیار پرشمار این ایالت از طریق اینترنت ارجاع و شمارش خواهد شد و فتح این ایالت چه برای ترامپ و چه برای بایدن حیاتی است. این در حالی است که سم ماهود مسئول روابط عمومی فرمانداری کالیفرنیا تأکید کرده هر یک از آرای مردم بارکد های مشخصی خواهند داشت و مأموران حفاظتی و نظارتی به تک تک آنها رسیدگی خواهند کرد.

بخشی از دروغ های ترامپ در مصاحبه

مصاحبه روز سه شنبه دونالد ترامپ با جاناتان سوان گزارشگر اکسیوس اگر هم هیچ بهره ای نداشت، لااقل این حسن را داشت که دروغ های رئیس جمهوری امریکا و ریاکار بودن وی را ثابت کرد. از میان جملات این دو نفر و جواب هایی که به یکدیگر دادند، می توانید به این حقیقت پی ببرید:

● سوان: آقای ترامپ این همه مرگ و میر ناشی از کرونا در امریکا را چطور توجیه می کنید؟

● ترامپ: این مسأله را بزرگ کرده اند در لیست مرده ها برخی اسامی چند بار تکرار شده است! این را در بروشورهای تحقیقاتی و کتاب ها هم آورده اند.

● کدام کتاب ها؟

● (پس از چند لحظه سکوت): به هر حال این بیماری اینک در امریکا تحت کنترل است.

● کنترل؟ حتماً شوخی می کنید. هر روز به طور متوسط هزار امریکایی بر اثر کووید 19 جان می بازند.

● شاید این طور باشد اما این بدان معنا نیست که ما بر اوضاع مسلط نیستیم!

سایر ادعاهای دروغ

● ما صلح طلب هستیم و تمامی نیروهایمان را از افغانستان بیرون کشیده ایم.

● این طور نیست. گزارش های ارتش خودتان حاکی از حضور 8 هزار سرباز امریکایی در افغانستان است.

● من محدودیت سفر برای هیچیک از اتباع امریکا وضع نکرده ام.

● این طور نیست، سفر به چین از سوی شما ممنوع شده و برخی کشورهای اروپایی نیز به روی امریکایی ها رسماً بسته است.

● من به سیاهپوستان امریکا بیشترین خدمت را کرده ام.

● کدام خدمت؟ لیندون جانسون کارهایی مؤثر در دهه 1960 کرد و حقوق بشر را بیشتر و بهتر در مورد آنها اعمال کرد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4744

به "ترامپ: می خواهند نام سگ ها و گربه ها را در رأی گیری اینترنتی بیاورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: می خواهند نام سگ ها و گربه ها را در رأی گیری اینترنتی بیاورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید