بلاغی: 5 مرحله اردوی آماده سازی برای قهرمانی آسیا در پیش داریم، در مرحله سوم ترکیب نهایی تیم را معرفی می کنیم

به گزارش هیو بلاگ، مربی تیم ملی سنگ نوردی کشورمان گفت: جهت حضور پیروز در مسابقات قهرمانی آسیا 5 مرحله اردوی آماده سازی را برای ملی پوشان کشورمان طراحی نموده ایم.

بلاغی: 5 مرحله اردوی آماده سازی برای قهرمانی آسیا در پیش داریم، در مرحله سوم ترکیب نهایی تیم را معرفی می کنیم

از سفر با تورهای سریلانکا زمستان 99 به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی صخره نوردی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عصر روز آدینه به میزبانی قزوین به سرانجام رسید. علیرضا بلاغی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در این باره گفت: اولین مرحله از اردوی تیم ملی صخره نوردی با حضور 30 ورزشکار و به مدت سه روز در قزوین برگزار گردید. این مرحله از اردوها در حکم انتخابی تیم ملی به شمار می رفت.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های در نظر گرفته شده 5 مرحله اردوی آماده سازی را طراحی نموده ایم. این اردوها سه روزه است و از مرحله دوم تمرینات ورزشکاران در تهران و بر روی دیواره مسابقات قهرمانی آسیا پیگیری می گردد.

مربی تیم ملی سنگ نوردی اضافه نمود: اردوهای تیم ملی صخره نوردی در شرایطی برگزار می گردد که صخره نوردان نوجوان و جوان نیز در تمرینات حضور دارند. این اردوها در قالب دو تیم بانوان و آقایان پیگیری می گردد و در نظر داریم در مرحله سوم ترکیب اصلی تیم را تعیین کنیم.

بلاغی گفت: با توجه به این که تهران میزبان مسابقات قهرمانی آسیاست دستمان برای حضور بازیکنان بیشتر در مسابقات باز است. به همین دلیل دو برابر تیم های دیگر شرکت کننده داریم. البته هنوز در مورد تعداد شرکت کنندگان تصمیم نگرفته ایم.

وی یادآورشد: برای مسابقات قهرمانی آسیا در تهران دو تیم بزرگسالان و امید از کشورمان حاضر می شود. این رقابت ها شهریور ماه برگزار خواهد شد و همه کوشش مان را به کار می گیریم تا بهترین نتایج را در این مسابقات به دست بیاوریم.

مربی تیم ملی سنگ نوردی گفت: اردوی برون مرزی نداریم. اما تیم نوجوانان و جوانان کشورمان تیرماه و مرداد ماه راهی مسابقات جام جهانی سنگاپور می شوند که از بعضی از اعضای این تیم در ترکیب تیم ملی خود برای قهرمانی آسیا استفاده خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1326

به "بلاغی: 5 مرحله اردوی آماده سازی برای قهرمانی آسیا در پیش داریم، در مرحله سوم ترکیب نهایی تیم را معرفی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاغی: 5 مرحله اردوی آماده سازی برای قهرمانی آسیا در پیش داریم، در مرحله سوم ترکیب نهایی تیم را معرفی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید