میثم زارع جراحی شد

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/کرمانشاه میثم زارع کشتی گیر ملی پوش کنگاوری که در پی تصادف رانندگی دچار ضایعه نخاعی شده بود، جراحی شد.

میثم زارع جراحی شد

آیت زارع پدر این کشتی گیر ملی پوش کنگاوری در گفت و گو با خبرنگاران، درخصوص آخرین شرایط پسرش اظهارکرد: عمل جراحی میثم ساعت یازده ظهر امروز(سه شنبه) شروع شد و حدود شش ساعت به طول انجامید.

وی توضیح داد: به گفته پزشکان عمل جراحی پسرم موفقیت آمیز بوده و آنان از این عمل رضایت داشتند.

وی یادآورشد: دامنه حرکتی دست ها و پاهای میثم پس از انجام عمل جراحی بیشتر شده و امیدواریم در ادامه فرایند درمان شرایط بهتری را ببینیم.

وی بابیان اینکه پسرش برای انجام عمل جراحی از بیمارستان رفیده به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل شده، عنوان نمود: طبق اعلام پزشکان، میثم روز پنجشنبه برای ادامه درمان دوباره به بیمارستان توانبخشی رفیده منتقل خواهد شد.

زارع درخصوص هزینه های درمان و جراحی پسرش نیز گفت: طبق گفته مسئولان فدراسیون کشتی، تمام هزینه های عمل جراحی و بستری شدن پسرم را فدراسیون پزشکی ورزشی متقبل شده است.

وی در خاتمه از پیگیری های جامعه کشتی ایران برای درمان پسرش قدردانی کرد و اضافه کرد: رئیس فدراسیون کشتی، مربیان تیم های ملی کشتی، بزرگان کشتی ایران، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، مسئولان کمیته ملی المپیک و مسئولین استانی از جمله کسانی هستند که در این مدت مدام شرایط پسرم را رصد می کردند.

مسعود رحمت آبادی رئیس هیات کشتی شهرستان کنگاور نیز از حمایت های مسئولان استانی و جامعه کشتی کرمانشاه از این کشتی گیر ضایعه نخاعی شده کنگاوری خبرداد و گفت: بصورت مستمر پیگیر شرایط میثم زارع هستیم و از هیچ کوششی برای یاری به درمان هرچه سریع تر این کشتی گیر با اخلاق دریغ نمی کنیم.

میثم زارع دارنده مدال برنز کشتی آزاد نوجوانان دنیا و نقره آسیا، 18 آبان سال جاری به دلیل سانحه تصادف دچار ضایعه نخاعی شد و با یاری مسئولین استانی و کشوری برای ادامه فرایند درمان به تهران منتقل شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1213

به "میثم زارع جراحی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میثم زارع جراحی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید