بدهی 5 میلیاردی پرسپولیس به رسن، تمدید قرارداد هافبک عراقی چقدر هزینه می برد؟

به گزارش هیو بلاگ، باشگاه پرسپولیس بدهی سنگینی به هافبک عراقی خود دارد.

بدهی 5 میلیاردی پرسپولیس به رسن، تمدید قرارداد هافبک عراقی چقدر هزینه می برد؟

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب بشار رسن شدیداً به مشکل خورده و در بهترین حالت شاید بتواند نیمی از طلب بازیکن عراقی خود را پرداخت کند. این در حالی است که بشار تا زمانی که حداقل نیمی از مطالباتش پرداخت نشود، حاضر به بازگشت به ایران نخواهد شد.

در سوی دیگر یحیی گل محمدی مدیریت باشگاه پرسپولیس را تحت فشار قرار داده که هر چه سریع تر طلب بشار را به وی پرداخت و مقدمات حضور وی در تمرینات سرخپوشان را فراهم کنند.

نکته قابل توجه اینکه قرارداد بشار رسن 380 هزار دلار است و تا به امروز 5 درصد قراردادش را دریافت کرده است. در حال حاضر هم قیمت دلار افزایش پیدا کرده و به 17 هزار تومان هم رسیده است. با شرایط موجود باشگاه پرسپولیس بیش از 5 میلیارد تومان باید به بازیکن عراقی اش پرداخت کند.

بازیکنان داخلی پرسپولیس تا اینجای فصل 70 درصد قراردادشان را دریافت کرده اند و طبیعی است که بشار انتظار داشته باشد قبل از آغاز بازی ها به اندازه همبازیانش دریافتی داشته باشد.

خواسته دیگر گل محمدی از مدیریت باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد هر چه سریع تر با بشار است. بازیکنی که قراردادش رو به اتمام بوده و پیشنهادهای 700 تا 800هزار دلاری از کشورهای عربی برای تمدید قرارداد دارد.

با توجه به اینکه وزارت ورزش جذب بازیکن خارجی جدید را برای استقلال و پرسپولیس ممنوع کرده، گل محمدی اصرار به حفظ بشار رسن دارد. آن هم در شرایطی که او زیر 600 هزار دلار حاضر به تمدید قرارداد نیست و مدیر برنامه های رسمی اش این موضوع را به اطلاع مدیران پرسپولیس رسانده است.

حفظ بشار می تواند بالای 10 میلیارد برای پرسپولیس آب بخورد که در نوع خودش رقم قابل توجهی است. در حال حاضر این باشگاه سخت درگیر پرداخت طلب هافبک عراقی اش است و در بهترین حالت شاید بتواند نیمی از طلبش را در هفته پیش رو بدهد.

باشگاه استقلال نیز برای پرداخت شیخ دیاباته شدیدا مشکل مالی و ارزی داشت که به گفته احمد سعادتمند توانستند این مشکل بزرگ خود را با کمک وزیر ورزش برطرف کنند. موردی که اعتراض هواداران پرسپولیس را هم در پی داشت. حالا باید دید وزیر ورزش به باشگاه پرسپولیس هم کمک می کند تا طلب سنگین بشار را داده تا او راضی به بازگشت به ایران شود یا نه.

ناگفته نماند که بشار رسن به خاطر عقب افتادن مطالباتش بر خلاف قرارداد همین حالا می تواند قراردادش را یک طرفه فسخ و با شکایت به فیفا خواهان کل طلبش شود اما به خاطر هواداران پرسپولیس همچنان صبر می کند.

پ

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3869

به "بدهی 5 میلیاردی پرسپولیس به رسن، تمدید قرارداد هافبک عراقی چقدر هزینه می برد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی 5 میلیاردی پرسپولیس به رسن، تمدید قرارداد هافبک عراقی چقدر هزینه می برد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید