اهدای 550 سری جهیزیه به زوج های نیازمند خراسان شمالی

به گزارش هیو بلاگ، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: نیمه نخست سال جاری 550 سری جهیزیه به مددجویان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

اهدای 550 سری جهیزیه به زوج های نیازمند خراسان شمالی

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد، میزان اعتبار هزینه شده برای پرداخت این جهیزیه ها را بیش از دو میلیارد تومان اظهار داشت و ادامه داد: از مجموع جهیزیه اهداشده، 470 میلیون تومان آن از محل زکات و صدقات، 100 میلیون تومان از محل خیریه ها، 100 میلیون تومان از محل یاری های حامیان طرح اکرام و مابقی از محل منابع دولتی این نهاد تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه طی نیمه نخست سال جاری 482 دختر نیازمند، 51 پسر و 17 زن ازدواج مجدد نموده از خدمت جهیزیه بهره مند شدند، گفت: 319 سری از جهیزیه های اهدایی سال جاری به مناطق برخوردار و 231 مورد نیز به زوج های ساکن در مناطق محروم پرداخت شده است.

الهی راد در ادامه بر ضرورت ترویج فرهنگ ازدواج آسان تأکید کرد و اضافه کرد: ازدواج سنتی الهی، آسمانی و ارزشمند بوده که مایه آرامش و اطمینان فرد، تحکیم بنیان خانواده و ثبات و پایداری و امنیت اجتماع می گردد.

وی بر لزوم مشارکت همه مسئولان و متولیان در گسترش زمینه ازدواج آسان و به هنگام جوانان تأکید کرد و ادامه داد: به تازگی 160 جوان تحت حمایت این نهاد ازدواج نموده اند که به زودی یاری هزینه جهیزیه خود را دریافت می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 561

به "اهدای 550 سری جهیزیه به زوج های نیازمند خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 550 سری جهیزیه به زوج های نیازمند خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید