انعقاد قرارداد 1200 میلیارد تومانی همراه اول با شرکت های داخلی برای فراوری آنتن

به گزارش هیو بلاگ، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برای فراوری آنتن، 1200 میلیارد تومان با شرکت های داخلی قرارداد امضا نموده است.

انعقاد قرارداد 1200 میلیارد تومانی همراه اول با شرکت های داخلی برای فراوری آنتن

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز دوشنبه 15 شهریور 1400، هیاتی از کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بازدیدی از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول که با همراهی مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل و جمعی از مدیران همراه اول انجام شد، در جریان دستاوردهای فنی و توانمندی های بومی نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور نهاده شدند.

مدیرعامل همراه اول در جریان این بازدید، ضمن ارائه گزارشی از شرایط تجاری اپراتور اول تلفن همراه و در اختیار داشتن 60 درصد سهم بازار درآمدی اپراتورهای سیار کشور اظهار کرد: همراه اول با در اختیار داشتن این پتانسیل بزرگ، به وسیله مرکز تحقیق و توسعه خود قرارداد بومی سازی و فراوری داخلی با شرکت های مختلف داخلی در حوزه آنتن به ارزش 1200 میلیارد تومان منعقد نموده است.

وی اظهار داشت: بعلاوه انعقاد قرارداد 400 میلیارد تومانی برای فراوری لینک های رادیویی را هم داشتیم.

در جریان این بازدید، ظرفیت پلتفرم های دیجیتال همراه اول نظیر شاد که بستری برای امر آموزش و پرورش دانش آموزان کشور است و پهنای باند مصرفی آن توانسته در مدت زمان کوتاهی از شروع فعالیت، از واتساپ هم سبقت بگیرد برای اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تشریح شد.

توسعه پلتفرم آموزشی شاد در کمترین زمان ممکن همزمان با اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور، به وسیله همراه اول و با نگاه مسئولانه شروع شد تا راهکاری برای حل یکی از بزرگترین دغدغه های کشور باشد.

با وجود اینکه تا پیش از توسعه و بهره برداری از این بستر آموزشی، کاری در مقیاس شاد انجام نشده بود و تمامی زیرساخت ها به وسیله همراه اول توسعه یافت، اما تا امروز هیچ هزینه ای برای توسعه و پشتیبانی آن از دولت دریافت نشده است.

توسعه این بستر در کنار سایر پلتفرم های دیجیتال همراه اول، بیش از پیش نقایص شبکه ملی اطلاعات را نمودار ساخت که برای برطرف آنها، توسعه دیتاسنتر هم در دستور کار اپراتور اول تلفن همراه نهاده شد تا تمامی کاربران ارتباطی در کشور به شکل عادلانه قادر به استفاده از سرویس های پرکاربرد باشند.

مدیرعامل همراه اول در این بازدید بعلاوه با اشاره به رایگان بودن اینترنت برای بستر پرترافیکی همانند شاد، خبر از آمادگی این اپراتور برای ادامه ارئه رایگان اینترنت این شبکه داد؛ در حالی که چند ماه پیش وزارت ارتباطات با ارسال نامه ای به اپراتورها اعلام نموده بود که اینترنت مصرفی برای این بستر رایگان نباشد.

در جریان این بازدید، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به بیان دغدغه ها و نقطه نظرات خود در ارتباط با حوزه ارتباطات پرداختند و در تعاملی صمیمانه، پاسخ سوالات خود را از متخصصان فنی و مسئولان اپراتور اول دریافت کردند.

انتهای رپرتاژ آگهی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9174

به "انعقاد قرارداد 1200 میلیارد تومانی همراه اول با شرکت های داخلی برای فراوری آنتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد قرارداد 1200 میلیارد تومانی همراه اول با شرکت های داخلی برای فراوری آنتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید