انتقاد نماینده مسلمان آمریکایی از شرایط بد مسکن در این کشور

به گزارش هیو بلاگ، ایلهان عمر از خطر بی خانمانی مستاجران در آمریکا به دلیل ناتوانی در پرداخت اجاره بهای منزل اطلاع داد.

انتقاد نماینده مسلمان آمریکایی از شرایط بد مسکن در این کشور

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش به نقل از شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی، ایلهان عمر، نماینده مسلمان و دموکرات ایالت مینه سوتا گفت: به نظر می رسد نمایندگان کنگره واقعا نسبت به تجارب تلخ بسیاری از مردمی که نمایندگی آن ها را برعهده دارند، بی توجه هستند.

وی اضافه نمود: در مینه سوتا، در منطقه ای که من نمایندگی آن را برعهده دارم تقریبا 50 درصد از مستاجران کسانی هستند که درآمدشان به زور هزینه ماهانه را تامین می نماید. من خودم مستاجر هستم و درآمدم هزینه جاری ماهانه می گردد. کوشش برای یافتن راهی جهت پرداخت اجاره ماه بعد مسئله واقعی برای مردم است و حتی قبل از شیوع ویروس کرونا و قبل از چالش های فعلی مالی وجود داشت.

این عضو مجلس نمایندگان آمریکا اضافه نمود: ما از این حرف می زنیم که آمریکایی های زیادی هستند که صد دلار، دویست دلار، سیصد دلار، چهارصد دلار در حساب خود پس انداز ندارند تا زمانی که حقوق دریافت نکردند از آن استفاده نمایند. من نماینده منطقه ای هستم که بالاترین نرخ اجاره را برای مستاجران دارد و ما افرادی را می بینیم که اطمینانی وجود ندارد بتوانند خانه های اجاره ای خود را حفظ نمایند و در نهایت متاسفانه به سمت بی خانمان شدن می فرایند.

وی گفت: ما هم اینک به سمت بی خانمان شدن عظیم و سقوط سیستم مسکن حرکت می کنیم. بنابراین، فوریت برای من و بسیاری از همکاران، مبارزه برای خانواده هایی است که مدت مدیدی است با بی توجهی مالی و اجتماعی روبرو هستند و این یک مسئله واقعی است، زیرا ما بخشی از این جامعه هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3746

به "انتقاد نماینده مسلمان آمریکایی از شرایط بد مسکن در این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد نماینده مسلمان آمریکایی از شرایط بد مسکن در این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید