استاندار کربلا: در حال حاضر از پذیرش زائر معذوریم

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اخبار عراق، نصیف الخطابی استاندار کربلا در جریان نشست خبری بیان کرد: اجازه ورود به هیچ زائر خارجی تا زمان انتها کرونا داده نخواهد شد. کربلا تدابیر مهمی برای مقابله با کرونا به عمل آورده است. سلامت ساکنان کربلا برای ما بسیار مهم است. اجازه ورود زائران از استانهای دیگر عراق تا زمانی که کرونا در عراق انتها نیابد هم داده نمی گردد.

استاندار کربلا: در حال حاضر از پذیرش زائر معذوریم

همچنین طبق گزارش رسانه های عراقی؛ نصیف الخطابی استاندار کربلا در ملاقات با کنسول ایران در کربلا به وی بیان کرد: استان کربلا در شرایط کنونی از پذیرش زائران ایرانی و غیرایرانی از داخل و خارج عراق تا مهار کامل کرونا معذور است. استان کربلا از هیچ زائری چه در داخل عراق و چه خارج آن در حال حاضر استقبال نمی کند زیرا شرایط هنوز از حیث ویروس کرونا بحرانی است. تنها در صورت دریافت نامه های رسمی از مراجع بهداشتی بین المللی یا کشور عراق در مورد انتها خطر ویروس کرونا از زائران استقبال خواهد شد.

از سوی دیگر لوی الیاسری استاندار نجف هم بیان کرد که این استان اجازه ورود به هیچ زائر خارجی را تا اطلاع ثانوی نمی دهد.

لؤی الیاسری استاندار نجف، بیان کرد: ما اخبار منتشر شده توسط رسانه ها مبنی بر آماده شدن پروتکل هایی برای از سرگیری سفرهای کاروان های زیارتی و غیر زیارتی به این شهر مقدس و ورود زائران خارجی را تکذیب می کنیم. اوضاع میدانی نجف مانند سایر کشورهای دنیا است که اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه سختی اعمال نموده اند و سازمان دنیای بهداشت و همچنین وزارت بهداشت عراق و تیم بحران به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مانع برگزاری تجمعات عظیم می شوند. شهر نجف اشرف به منظور حفاظت از جان شهروندانش از استقبال هرگونه کاروان های سیاحتی و زیارتی از داخل و خارج عراق تا زمان انتها یافتن بحران کرونا معذور است. ما با ممانعت از ورود شهروندان عراقی بازگشته از سفر خارجی به استان نجف به وسیله فرودگاه بین المللی بغداد و قرنطینه کردن فوری آنها، تمامی کنترل های خارجی در مرزهای اداری استان را اعمال نموده ایم.

همچنین هیئت گذرگاههای مرزی عراق با صدور بیانیه ای از ادامه بسته بودن گذرگاههای مرزی این کشور اطلاع داد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3109

به "استاندار کربلا: در حال حاضر از پذیرش زائر معذوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار کربلا: در حال حاضر از پذیرش زائر معذوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید