احمدی: سفر سعادتمند با هماهنگی وزیر ورزش نبود

به گزارش هیو بلاگ، معاون فرهنگی و همگانی وزارت ورزش گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم گیرنده اصلی در مورد همکاری با مربیان و بازیکنان خارجی هستند.

احمدی: سفر سعادتمند با هماهنگی وزیر ورزش نبود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عبدالحمید احمدی در همایش یاری مومنانه وزنه برداری، گفت: در ادامه همایش یاری های مومنانه و یاری های ورزشی ها امروز شاهد حرکت ارزشمند در فدراسیون وزنه برداری بودیم که قهرمانان این رشته ورزشی حضور داشتند. به صورت نمادین 3 مدال آور این رشته مدال های خود را عرضه کردند تا بتوانند یاری های مومنانه را جمع نموده و در اختیار نیازمندانی گذاشتند که در اثر کرونا دچار آسیب شدند.

معاون فرهنگی و همگانی وزارت ورزش ادامه داد: بهداد سلیمی، بیرانوند و الهام حسینی 3 قهرمانی بودند که مدال خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردند. این مدال ها به صورت نمادین به مزایده گذاشته شد تا با یاری خیرین گام دیگری در این راستا برداریم. فدراسیون های دیگر هم هستند که این برنامه را تا خاتمه ماه صفر ادامه خواهند داد.

احمدی در پاسخ به این سوال که یکی از مطالبات اهالی فوتبال به ویژه استقلال بازگشت استراماچونی است، توضیح داد: در این خصوص صحبت های زیادی شده است. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم گیرنده اصلی در مورد ادامه همکاری مربیان و بازیکنان خارجی هستند. طبق قواعد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همه باشگاه ها از جمله استقلال باید مطابق آن عمل نمایند.

وی درباره اینکه سعادتمند با وزیر برای سفر به ایتالیا هماهنگ نموده و به سفر رفته، آیا شما این موضوع را تکذیب می کنید، گفت: قبلا به این سوال پاسخ داده شده است. قطعا این طور نبوده و راستا سازمان لیگ باید ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5356

به "احمدی: سفر سعادتمند با هماهنگی وزیر ورزش نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: سفر سعادتمند با هماهنگی وزیر ورزش نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید