ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی الزامی شد

به گزارش هیو بلاگ، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اظهار داشت: از تاریخ 25 خردادماه امسال اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی مؤدی در تمامی ادارات الزامی شد.

ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی الزامی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، امید علی پارسا، رئیس کل سازمان امورمالیاتی کشور از ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی به منظور تسهیل شرایط برای مودیان و برقراری خدمات غیرحضوری خبر داد.

در این نامه آمده است: همانگونه که اطلاع دارید، طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی پس از اجرای آزمایشی در ادارات کل امور مالیاتی استان قم و غرب استان تهران، به صورت گام به گام ابتدا در استان های سمنان و لرستان و پس از تاریخ 1399/02/01 در سطح ادارات کل امور مالیاتی شهر و استان تهران پیاده سازی شده است، با عنایت به نامه شماره 18203 مورخ 1399/02/27 سرپرست محترم نهاد ریاست جمهوری موضوع تسریع در الکترونیکی سازی بخشی از خدمات سازمان امور مالیاتی کشور و نظر به ضرورت تسهیل فاصله گذاری اجتماعی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مقرر شد، طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی در گام نهایی از تاریخ 1399/03/25 در تمامی ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور به اجرا در آید.

بر این اساس، از تاریخ فوق الذکر برای تمام مؤدیان، حساب کاربری ایجاد و برای متقاضیان استفاده از خدمات ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی، اوراق تشخیص و قطعی مالیات بر عملکرد و ارزش افزوده آنان به محض صدور در این حساب کاربری، بارگذاری می شود با عنایت به شرح فوق، مقتضی است ادارات کل امور مالیاتی با در نظر دریافت مراتب ذیل، اقدامات لازم جهت اجرای این طرح را به عمل آورند.

در صورت نیاز، نمایندگان ادارات کل امور مالیاتی می توانند جهت طرح سوالات و دریافت راهنمایی های تکمیلی در خصوص ترتیبات اجرایی ابلاغ الکترونیکی از طریق شماره تلفن 39913419 با دفتر امور مودیان و خدمات مالیاتی معاونت درآمدهای مالیاتی تماس حاصل نمایند.

به گزارش فارس، ابلاغ الکترونیکی اوراق و پس از آن مراحل تشخیص و رسیدگی، مواجهه رو در روی ممیز مالیاتی و مودی را به حداقل میرساند که در راستای شفافیت و کاهش فساد احتمالی کاربرد دارد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3998

به "ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی الزامی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی الزامی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید