5 موافقت اصولی برای طرح های گردشگری اسفراین صادر شد

به گزارش هیو بلاگ، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسفراین گفت: از ابتدای امسال تا به امروز پنج مورد موافقت اصولی برای طرح های گردشگری در بخش خصوصی شهرستان اسفراین صادر شده است.

5 موافقت اصولی برای طرح های گردشگری اسفراین صادر شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، محمد محمدی اظهار کرد: موافقت های اصولی صادرشده شامل یک مورد سفره خانه سنتی، سه مورد اقامتگاه بوم گردی در روستای هدف گردشگری میلانلو، یک مورد احداث مجتمع خدماتی پذیرایی و اقامتی بین راهی در محور اسفراین به سبزوار است.

او با اشاره به صدور مجوز یک واحد اقامتی در شهرستان اضافه نمود: گردشگری یکی از موضوعات مهم در توسعه اشتغال زایی و رونق مالی است و توجه به این بخش می تواند به شرایط اشتغال شهرستان یاری کند.

شهرستان اسفراین در جنوب شرقی استان خراسان شمالی قرار گرفته و از شمال به شهرستان بجنورد، از شمال شرقی به شهرستان شیروان، از شرق به شهرستان فاروج، از غرب به شهرستان جاجرم و از جنوب و جنوب شرقی به استان خراسان رضوی محدود می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1334

به "5 موافقت اصولی برای طرح های گردشگری اسفراین صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 موافقت اصولی برای طرح های گردشگری اسفراین صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید