460 میلیون تومان تقاضای مددجویان بهزیستی سمنان پرداخت شد

به گزارش هیو بلاگ، مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: 869 درخواست در سفر رییس جمهور به استان از سامانه سامد دریافت و در پی آن 460 میلیون تومان به جامعه هدف بهزیستی استان سمنان پرداخت شد.

460 میلیون تومان تقاضای مددجویان بهزیستی سمنان پرداخت شد

منطقی گفت: 161 فرزند بی سرپرست و یا دارای سرپرست غیرموثر در 10 خانه نگهداری بچه ها و نوجوانان استان سمنان نگهداری می شوند.

وی اضافه کرد: 485 معلول در 13 مرکز غیردولتی توانبخشی تحت نظارت یارانه خدمات توانبخشی ویزیت و مراقبت در منزل دریافت می نمایند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: 602 معلول نیز در 10 مرکز غیردولتی شبانه روزی توانبخشی پرداخت یارانه نگهداری دریافت می نمایند.

منطقی بیان نمود: به یک هزار و 100 معلول نیز بابت ارائه خدمات آموزشی توانبخشی و مشاوره ای در 28 مرکز غیردولتی روزانه توانبخشی یارانه پرداخت می گردد.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات درمانی و خرید خدمات توانپزشکی برای معلولین تحت پوشش بهزیستی استان و پرداخت یارانه برای ارائه خدمات توانبخشی و توانمندسازی به چهار هزار معلول تحت پوشش در منطقه ها روستایی و محروم نیز از دیگر خدمات بهزیستی استان سمنان است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: 700 معلول تحت پوشش بهزیستی استان سمنان در یک سال گذشته برای اقدامات دسترس پذیری و مناسب سازی محیط زندگی اعتبار دریافت کردند.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 11846

به "460 میلیون تومان تقاضای مددجویان بهزیستی سمنان پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "460 میلیون تومان تقاضای مددجویان بهزیستی سمنان پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید