249 خاتمه نامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران از ابتدای سال جاری به صورت مجازی دفاع شد

به گزارش هیو بلاگ، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، در این دانشگاه از 249 سرانجام نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری به شکل مجازی دفاع شده است.

249 خاتمه نامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران از ابتدای سال جاری به صورت مجازی دفاع شد

علیرضا جلیلی فر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: با همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها از ابتدای سال جاری بنا به شیوه نامه ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزاری کلاس های درس و همچنین دفاع از خاتمه نامه ها به صورت مجازی صورت گرفته است.

جلیلی فر اضافه کرد: در این مدت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از 160 خاتمه نامه کارشناسی ارشد، 60 رساله دکتری، 14 رساله دکتری تخصصی و 15 رساله دکتری حرفه ای، (به طور کلی 249 خاتمه نامه) به صورت مجازی دفاع کردند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: همچنین، برابر برنامه ریزی ها، دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ویژه آن دسته از دانشجویانی که برای تدوین خاتمه نامه های ارشد یا دکترای خود احتیاج به فعالیت های تحقیقاتی داشتند و ضرورت داشت که در دانشگاه حضور داشته باشند، با رعایت شیوه نامه های ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا به صورت متناوب از فضا ها و خوابگاه های دانشگاه استفاده کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5827

به "249 خاتمه نامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران از ابتدای سال جاری به صورت مجازی دفاع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "249 خاتمه نامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران از ابتدای سال جاری به صورت مجازی دفاع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید