برخی فکر نکنند قلدر هستند، دربی جذابی پیش رو خواهد بود

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان پس از شکست دو بر صفر آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی گفت: بازی خیلی خوب و باکیفیتی بود. من پس از بازی با گل گهر که در یک برنامه تلویزیونی آن را مرور خواهم کرد نمی خواستم درباره مسائل صحبت کنم اما احساس می کنم تصمیمات از دست فدراسیون خارج شده است.

برخی فکر نکنند قلدر هستند، دربی جذابی پیش رو خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اضافه کرد: این درد روی بدن ما هست و فکر می نمایند حق آلومینیوم را در اولین سال حضورش در لیگ برتر بخورند. حساب کار بعضی تیم ها باید دست خودشان بیاید تا فکر ننمایند می توانند قلدری نمایند. روال کار از دست فدراسیون خارج شده است.

او ادامه داد: وقتی مقابل پرسپولیس بازی می کنید باید نترسید و اعتماد به نفس داشته باشید. ما در نیمه اول مقابل تیمی که تشنه برد است. بازی را واگذار کردیم اما در نیمه دوم متوجه شدند که تفاوتی بین آنها و پرسپولیس نیست.

منصوریان با اشاره به اشتباهات فردی بازیکنان آلومینیوم تاکید نمود: اگر حامد پاکدل دقت می کرد می توانستیم به گل برسیم. به لحاظ فیزیکی تیم خوبی هستیم و پرسپولیس را تحت فشار گذاشتیم. تیمی که صدرنشین است قطعاً تیم خوبی است و آنها به خوبی گل رسیدند و آن را حفظ کردند. ما در نیمه دوم موقعیت گلی به آنها ندادیم اما دیر بود.

وی درباره عملکرد آلومینیوم ادامه داد: طبیعی بود تیمی که سال اول حضورش در لیگ است دنبال ثبات خودش باشد که ما به آن رسیدیم. ما هنوز سیر نشدیم و سعی خواهیم کرد در سه بازی آینده عملکرد خوبی داشته باشیم. در کنار این سه بازی باید در جام حذفی باید برابر تیم امیر قلعه نویی و گل گهر قرار گیریم.

منصوریان یادآور شد: از عملکرد تیمم راضی هستم. ما قبل از بازی با گل گهر باختی نداشتیم اما وقتی مقابل تیم های خوب بازی می کنیم باید دقت بیشتری داشته باشیم. در مجموع از بازیکنانم راضی هستم و به تیم حریف و کادر فنی اش تبریک می گویم.

منصوریان در ادامه درباره درگیری اش با کنعانی زادگان گفت: برای من فوتبال به هر قیمتی ارزشمند نیست که دوستی 20 ساله خودم را با یحیی و باقری را بهم بزنم. تجربه آن را به دست آوردم و نمی خواهم فردا خجالت زده شوم. من با کنعانی زادگان خیلی وقت بود حرفی نزده بودم. امروز در گوشم درد دلش را گفت و من هم گلایه هایم را گفتم. فوتبال و دوستی ارزش زیادی دارد. بعضی ها همه چیز را در نتیجه فوتبال می بینند. من همه چیز و اتفاقات را در فوتبال و زمانی که در استقلال دیدم. ما هفته بعد بازی داریم.

او که سابقه مربیگری استقلال را دارد درباره شرایط این تیم در آستانه جام حذفی گفت: با استقلال بازی کردیم و تنها یک موقعیت به آنها دادیم که آن هم هنوز معین نیست آفساید بوده یا خیر. من خودم 16 دربی بازی کردم. دربی فرق دارد. دربی 76 را همه می گفتند ما بازنده می شویم اما ما تا دقیقه 26، سه هیچ جلو بودیم. یک بار هم با ناصر حجازی و با ستاره هایی که داشتیم باختیم. به نظرم این بازی یکی از قشنگ ترین دربی ها و هیجان انگیز ترین آنها خواهد بود.

منصوریان در اظهار نظری عجیب تاکید نمود: خالی بودن ورزشگاه یکی از عوامل زیبایی این بازی خواهد بود. ما توانایی استفاده از اینستاگرام را نداریم. ما نمی دانیم اینستاگرام چیست و فقط از آن توهین کردن را یاد گرفتیم. استقلال دو جین بازیکن خوب دارد. 3-2 بازیکن فراتر از آسیا دارد که یکی از آنها قایدی است که می تواند بازی را عوض کند. می تواند دربی جذابی گردد و البته می تواند دربی خطرناکی گردد.

او درباره علاقه اش به استقلال هم صحبت کرد و گفت: شما هر کاری کنید قلب من آبی است و من بدهکار این تیم هستم. بدهکار این تیم هستم و من با استقلال به هر چیزی که خواستم رسیدیم. بازی سختی است و امیدوارم برنده این بازی استقلال باشد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8880

به "برخی فکر نکنند قلدر هستند، دربی جذابی پیش رو خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی فکر نکنند قلدر هستند، دربی جذابی پیش رو خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید