گلکسی M13 5G با شارژر 15 واتی به زودی رونمایی می گردد

به گزارش هیو بلاگ، به تازگی گوشی گلکسی M13 5G سامسونگ در وب سایت صدور گواهینامه TUV Rheinland قرار گرفته و به نظر می رسد که خیلی زود می توانیم شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند میان رده سامسونگ باشیم.

گلکسی M13 5G با شارژر 15 واتی به زودی رونمایی می گردد

سامسونگ پس از معرفی سری گوشی های پرچم دار گلکسی S22 که با استقبال بسیار خوب کاربران روبرو شد، تصمیم به رونمایی از گوشی های نو خود گرفت و این تصمیم را با معرفی چند گوشی هوشمند میان رده از سری A و M عملی کرد که از جمله آن ها می توان به گلکسی M53 5G، M33 5G، A23 و A13 اشاره نمود. اما کار سامسونگ به همین جا ختم نمی گردد، زیرا بر اساس افشاگری های اخیر این شرکت میخواهد تا زیست بوم سری M خود را با معرفی گوشی هوشمند نوی گسترده تر کند که این گوشی هوشمند گلکسی M13 5G است.

غول فناوری کره ای هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص تاریخ رونمایی از گوشی هوشمند نوش منتشر نکرده، اما بعضی از اطلاعات این گوشی به وسیله وب سایت های صدور گواهینامه فاش شده است. بعلاوه ظاهر شدن گلکسی M13 5G در وب سایت های صدور گواهینامه به رونمایی قریب الوقوع این گوشی هوشمند نو سامسونگ اشاره می نماید. باید خاطر نشان کنیم که گوشی های سری گلکسی M در کنار سری F و A، میان رده های سامسونگ را تشکیل می دهند. البته تمرکز اصلی سامسونگ بیشتر روی سری گلکسی A معطوف شده اما در سری M هم گوشی های بسیار خوبی وجود دارند که سامسونگ آن ها را برای یک سری از بازارهای خاص عرضه می نماید.

انتظار می رود که گلکسی M13 5G به عنوان گوشی هوشمند نو سامسونگ به زودی در اختیار کاربران قرار بگیرد. طبق نوترین اطلاعات، این گوشی با شماره مدل SM M135F/DS از سرعت شارژ 15 واتی پشتیبانی می نماید. وب سایت TUV Rheinland اطلاعاتی دیگری را در خصوص این گوشی فاش نکرد، اما پیش از این دیگر سایت های صدور گواهینامه نظیر FCC بعضی اطلاعات آن را در اختیار ما قرار دادند. این گوشی در این وب سایت نیز با شارژری به شماره مدل EP-TA200 دید شد که مربوط به شارژر 15 واتی سامسونگ است. اما نمی دانیم که این شارژر درون جعبه گوشی به کاربران عرضه می گردد یا نه.

شنیده ها حاکی از آن است که گلکسی M13 5G از بلوتوث نسخه 6.0 پشتیبانی خواهد نمود. پیش تر نیز بعضی تصاویر منتسب به این گوشی در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن ها، گلکسی M13 مجهز به یک سیستم دوربین دوگانه خواهد بود که سنسورهای آن به صورت دایره ای روی قاب پشتی زیر هم قرار دارند و فلش LED دایره ای شکل در سمت راست آن ها تعبیه شده است. بعلاوه دکمه پاور و کم و زیاد کردن صدا نیز در سمت راست بدنه این گوشی واقع شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد که حسگر اثر انگشت این گوشی با دکمه پاور آن ادغام شده و در سمت چپ بدنه آن درگاه سیم کارت و در قسمت پایینی اسپیکر و درگاه USB-C قرار دارند. از آن جایی که این یک گوشی هوشمند مالی به شمار می آید، انتظار داریم که جنس پنل پشتی آن از پلی کربنات باشد.

تصاویر واقعی این گوشی هوشمند نو سامسونگ که اخیراً در فضای مجازی دست به دست می گردد، گویای این قضیه هستند که گلکسی M13 5G از یک دوربین اصلی با دقت 50 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین عمق میدان 2 مگاپیکسلی بهره می برد. حفره نمایشگر در وسط پنل جلویی این گوشی میزبان سنسور سلفی خواهد بود که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. میان رده نو سامسونگ احتمالاً مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD خواهد بود که رزولوشن HD+ را به کاربرانش ارائه می دهد.

برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم نسل قبلی این گوشی یعنی گلکسی M12 که در اسفند ماه سال 1399 به کاربران معرفی گردید از نمایشگر 6/5 اینچی LCD با رفرش ریت 90 هرتزی بهره می برد. دوربین اصلی آن مبتنی بر سنسور 48 مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید 5 مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی هم وجود دارد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری غول پیکر 6000 میلی آمپر ساعتی، تراشه اگزینوس 850 و شارژر 15 واتی اشاره نمود.

منبع: Mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 11380

به "گلکسی M13 5G با شارژر 15 واتی به زودی رونمایی می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "گلکسی M13 5G با شارژر 15 واتی به زودی رونمایی می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M13 5G با شارژر 15 واتی به زودی رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید