راهنمای خرید بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان در خبرنگاران

به گزارش هیو بلاگ، انتخاب و خرید یک گوشی هوشمند نیازمند بررسی پارامترهای متعددی است که یکی از مهم ترین این موارد بودجه در نظر گرفته شده شماست. در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین گوشی با بودجه 4 میلیون تومان خواهیم پرداخت تا اگر قصد خرید گوشی در این رنج قیمتی را دارید، انتخاب راحت تر و سریع تری داشته باشید. با خبرنگاران مگ همراه شوید.

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان در خبرنگاران

گوشی موبایل نوکیا مدل 105 - 2019

اولین گوشی موبایلی که در این لیست به معرفی آن می پردازیم، نوکیا مدل 105 است. اگرچه امروزه گوشی های کلاسیک جای خود را به گوشی های هوشمند مدرن داده اند، اما برخی از این گوشی ها همچنان طرفداران خاص خود را دارند و نوکیا مدل 105 نیز جزو همین دسته است. این دسته از کاربران انتظار چندان زیادی از این گوشی ها ندارند و صرفاً بیشتر به چشم یک تلفن همراه جهت برقراری تماس و ارسال پیامک به این گوشی ها نگاه می کنند.

نوکیا مدل 105 از طراحی ساده ای بهره می برد و بدنه پلاستیکی آن مقاومت نسبتا خوبی در برابر ضربات از خود نشان می دهد. در بخش جلویی این گوشی کلاسیک یک نمایشگر 1.7 اینچی از جنس LCD IPS در نظر گرفته شده و درست در بخش پایینی آن یک صفحه کلید بسیار نرم از جنس پلاستیک به چشم می خورد. همچنین نمایشگر این گوشی از رزولوشن 160 در 120 پیکسل و تراکم پیکسلی 113 پیکسل بر هر اینچ پشتیبانی می کند.

این گوشی کلاسیک دو سیم کارته است و کاربران با استفاده از آن ها به اینترنت 2G متصل خواهند شد. 4 مگابایت حافظه رم و حافظه داخلی برای این گوشی نوکیا در نظر گرفته شده و همچنین از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. نوکیا مدل 105 برای تأمین انرژی خود از یک باتری 800 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه بهره برده که این باتری شارژدهی حدود 14 روزه را به کاربران ارائه می دهد.

روی پنل پشتی این گوشی هیچ دوربینی تعبیه نشده و تنها لوگوی نوکیا در بخش پایینی آن حک شده است. در بدنه این گوشی جک 3.5 میلی متری صدا به همراه یک بلندگو به چشم می خورد که کیفیت معمولی دارد. از دیگر قابلیت های این گوشی کلاسیک 53 گرمی می توان به رادیو FM، منوی فارسی و درگاه microUSB v1.1 اشاره کرد. نوکیا مدل 105 می تواند یکی از بهترین گوشی ها با بودجه تا 4 میلیون تومان باشد. شما می توانید این گوشی را به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری کنید.

گوشی موبایل ارد مدل Empire 2020

اگر از کاربران و علاقه مندان گوشی های کلاسیک هستید، می توانید گوشی موبایل ارد مدل Empire 2020 را به عنوان یکی از بهترین گوشی های تا 4 میلیون تومان در نظر بگیرید. اولین چیزی که در این گوشی خودنمایی می کند، ظاهر بسیار مجذوب کننده و لوکس آن است که همین موضوع این گوشی را بسیار محبوب کرده است. بدنه این گوشی از جنس فلز است و برخی تزئینات چرمی نیز روی آن به چشم می خورد.

گوشی ارد مدل Empire 2020، نسبت به گوشی های کلاسیک دیگر کمی طویل تر است و از ابعاد 130.4x42.2x12.3 میلی متر بهره می برد. وزن این گوشی نیز به واسطه فلزی بودن جنس آن کمی سنگین بوده و حدود 117 گرم است. موبایل ارد مدل Empire 2020 مجهز به یک نمایشگر 1.7 اینچی LCD IPS است که از رزولوشن 160 در 120 پیکسل پشتیبانی می کند. در زیر نمایشگر این گوشی یک صفحه کلید در نظر گرفته شده که عملکرد بسیار روانی دارد.

یکی از قابلیت های بسیار خوب این گوشی، بهره گیری از 2 سیم کارت است که می تواند نیاز کاربران به این موضوع را پاسخگو باشد. شرکت ارد به عنوان منبع انرژی این گوشی از یک باتری 1000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که شارژدهی بسیار خوبی ارائه می دهد. حافظه داخلی 32 مگابایتی، دوربین و پشتیبانی از نسل دوم اینترنت همراه (2G) از دیگر مشخصات قابل توجه این گوشی کلاسیک است. شما می توانید این گوشی را به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری کنید.

گوشی نوکیا مدل C1 2nd Edition 2021

نوکیا علاوه بر گوشی های کلاسیک، گوشی های هوشمند با قیمت و کیفیت مناسب نیز در اکوسیستم محصولات خود دارد که گوشی مدل C1 2nd Edition 2021 یکی از آن هاست. این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر 5.45 اینچی LCD IPS است که از رزولوشن 1440×720 پیکسل، تراکم پیکسلی 295 پیکسل بر هر اینچ و نسبت تصویر 18:9پشتیبانی می کند. نمایشگر این گوشی هوشمند را حاشیه های بسیار زیادی احاطه کرده اند که البته برای یک گوشی در این رنج قیمتی بسیار معقولانه به نظر می رسد.

روی حاشیه بالایی پنل جلویی نوکیا C1 یک دوربین سلفی قرار گرفته و همانند گوشی های مدرن امروزی خبری از بریدگی نمایشگر نیست. نوکیا رویکرد طراحی ساده گوشی های کلاسیک خود را به گوشی های هوشمندش نیز انتقال داده و در پنل پشتی این گوشی شاهد طراحی بسیار ساده ای هستیم. جنس بدنه این گوشی از پلاستیک است و همین عامل نیز موجب شده تا گوشی وزن بسیار کم 154 گرمی را داشته باشد.

نوکیا از پردازنده Unisoc SC7731e به عنوان قلب تپنده گوشی هوشمند C1 بهره برده که یک تراشه 4 هسته ای با حدبیشتر فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز است و می تواند از پس کارهای روزانه کاربران بربیاید. پردازنده گرافیکی Mali-400 MP2 نیز در کنار آن به انجام وظیفه می پردازند. 16 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم پردازنده این گوشی هوشمند مالی را همراهی می کنند.

در پنل پشتی این گوشی هوشمند نوکیا یک سنسور دوربین 5 مگاپیکسلی تعبیه شده که مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک است و به کاربران امکان فیلم برداری 720p با سرعت 30 فریم بر ثانیه را می دهد. دوربین سلفی این گوشی نیز 5 مگاپیکسل دقت دارد. سیستم عامل اندروید 11 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و با استفاده از کارت حافظه میکرو SD می توان فضای ذخیره سازی این گوشی هوشمند را تا 64 گیگابایت افزایش داد.

منبع انرژی این گوشی از سوی یک باتری 2500 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که با درگاه microUSB v2.0 انرژی مجدد خود را به دست می آورد. از دیگر قابلیت های این گوشی باید به پشتیبانی از نسل سوم اینترنت همراه (3G) و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد. شما می توانید این گوشی را به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری کنید.

گوشی هایسنس مدل E30 Lite

گوشی هوشمند E30 Lite هایسنس، یکی دیگر از بهترین گزینه های گوشی تا 4 میلیون تومان است که می تواند نیاز های معمول کاربران را پاسخگو باشد. E30 Lite هایسنس مجهز به یک نمایشگر 5.99 اینچی LTPS IPS است که از رزولوشن 720×1600 بهره می برد. طراحی این گوشی نیز همانند طراحی بیشتر گوشی های هوشمند در این رنج قیمتی بسیار ساده است و اطراف نمایشگر حاشیه های نه چندان باریکی دیده می شود. نکته جالب در مورد پنل جلویی این گوشی بهره گیری از دو دوربین سلفی است که آن را از سایر گوشی های هم رده متمایز می کند.

قلب تپنده این گوشی هوشمند مالی یک تراشه 4 هسته ای به نام SC9832E است که حدبیشتر فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز را ارائه می دهد و از پس انجام کارهای روزمره به خوبی بر می آید. علاوه بر این تراشه، پردازنده گرافیکی Mali-T820 وظیفه پردازش تصاویر را بر عهده دارد و 16 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم آن را همراهی می کنند. البته باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از درگاه کارت حافظه میکرو SD نیز پشتیبانی می کند و می توان فضای ذخیره سازی آن را تا 128 گیگابایت نیز افزایش داد.

در پنل پشتی گوشی هوشمند E30 Lite هایسنس، دو سنسور دوربین به چشم می خورد. سنسور اصلی این گوشی هوشمند 8 مگاپیکسل دقت دارد و در کنار آن نیز یک دوربین از نوع VGA تعبیه شده است. سنسور اصلی این گوشی قادر است با کیفیت 720p و با سرعت 24 فریم بر ثانیه به فیلم برداری بپردازد. دوربین های سلفی این گوشی نیز همانند دو دوربین پشتی این گوشی هستند.

انرژی این گوشی را یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تأمین می کند که از طریق درگاه microUSB v2.0 شارژ می شود. یکی دیگر از قابلیت های جالب این گوشی پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه (4G) است که برای یک گوشی مالی بسیار عالی است. شما می توانید این گوشی را به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری کنید.

گوشی جی پلاس مدل P10 2022

یکی دیگر از گزینه های بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان، محصولی از جی پلاس است. این شرکت چینی گوشی های هوشمند باکیفیتی دارد که مدل P10 2022 یکی از آن هاست. در نگاه اول طراحی این گوشی هوشمند بسیار خودنمایی می کند و اصلا شباهتی به طراحی گوشی های هوشمند قدیمی ندارد. جی پلاس P10 2022 یک نمایشگر 6.0 اینچی از جنس LCD دارد که کیفیت بسیار خوبی را به نمایش می گذارد و از رزولوشن 1560 در 720 و تراکم پیکسلی 282 پیکسل بر اینچ پشتیبانی می کند.

روی پنل جلویی این گوشی هوشمند دوربین سلفی درون حفره نمایشگر جای گرفته و اطراف صفحه نمایش را حاشیه های زیادی پوشانده اند. جی پلاس از تراشه UNISOC SC9863A به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند مالی استفاده کرده که یک تراشه هشت هسته ای به شمار می رود. در کنار این تراشه، پردازنده گرافیکی PowerVR GE8322 به فعالیت می پردازد. همچنین نباید 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی آن را از قلم بیندازیم.

البته این گوشی از کارت حافظه میکرو SD نیز پشتیبانی می کند و کاربران می توانند فضای ذخیره سازی آن را تا 128 گیگابایت افزایش دهند. باتری با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که شارژدهی نسبتاً خوبی را به کاربران ارائه می دهد. جی پلاس P10 2022 مجهز به یک سیستم دوربین سه گانه است که دوربین اصلی آن دقتی 13 مگاپیکسلی دارد. در کنار این دوربین نیز یک سنسور اولترا واید 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی به انجام وظیفه می پردازد.

دوربین سلفی این گوشی نیز 5 مگاپیکسلی بوده و کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. از دیگر ویژگی های قابل توجه این گوشی می توان به حسگر اثرانگشت، پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه (4G)، درگاه شارژ USB-C و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد. شما می توانید این گوشی را به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری کنید.

گوشی گلکسی A04 سامسونگ

گلکسی A04 سامسونگ، یکی از پرفروش ترین گوشی های مالی در لیست بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان است که قابلیت های بسیار خوبی را به کاربران ارائه می دهد. نمایشگر این گوشی هوشمند 6.5 اینچی از نوع LCD IPS است و از رزولوشن رزولوشن 720×1600 پیکسل، تراکم پیکسلی 270 پیکسل در هر اینچ و رفرش ریت 60 هرتزی پشتیبانی می کند. حاشیه های اطراف نمایشگر در حد معقول است و حفره نمایشگر نیز پذیرای دوربین سلفی خواهد بود.

این گوشی هوشمند سامسونگ به عنوان قلب تپنده از یک پردازنده 8 هسته ای با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز استفاده می کند و در کنار آن نیز 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت حافظه رم تعبیه شده اند. سیستم دوربین دوگانه گلکسی A04 سامسونگ مجهز به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است که برای یک گوشی هوشمند مالی بسیار خوب تلقی می شود. در کنار آن نیز یک سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی واقع شده است.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند مالی و پرفروش می توان به باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 12 اشاره کرد. شما می توانید این گوشی را به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری کنید.

گوشی جی پلاس مدل Q20

در نگاه اول طراحی این گوشی هوشمند مالی یادآور طراحی سری آیفون 13 است. گوشی جی پلاس مدل Q20 نمایشگری 6.5 اینچی از جنس LCD IPS دارد و رزولوشن 1600 در 720 را ارائه می دهد. پنل جلویی این گوشی از حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی بهره می برد و حاشیه های کمی در اطراف آن به چشم می خورد که برای یک گوشی در چنین رده ای بسیار عالی است.

مغز متفکر جی پلاس Q20 پردازنده هلیو G25 شرکت مدیاتک است که 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کنند. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند سه دوربین دیده می شود که سنسور اصلی آن دقتی 13 مگاپیکسلی دارد.

دو دوربین 2 مگاپیکسلی اولترا واید و عمق میدان نیز در کنار آن به انجام وظیفه می پردازند. در نهایت باید به باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند اشاره کنیم که شاژردهی تقریباً دو روزه را ارائه می دهد. شما می توانید این گوشی را به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین گوشی با بودجه 4 میلیون تومان پرداختیم. آیا شما هم خرید این گوشی ها را به دیگران توصیه می کنید یا نظر دیگری دارید؟ به نظرتان بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان در بازار کدام است؟ بی صبرانه منتظر خواندن تجربیات شما هستیم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آذر 1401 بروزرسانی: 14 آذر 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 12534

به "راهنمای خرید بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید