گسترش حکومت نظامی در میانمار

به گزارش هیو بلاگ، گسترش حکومت نظامی در میانمار، بیانیه مشترک آمریکا و هم پیمانان اروپایی در دهمین سالگرد بحران سوریه و حمله راکتی به پایگاه بلد در عراق از جمله مهم ترین اخبار دنیا در 12 ساعت گذشته است.

گسترش حکومت نظامی در میانمار

به گزارش ایلنا، نماینده سازمان ملل در امور سوریه، تاکید نمود که تنها با راهکار سیاسی می توان به بحران در این کشور انتها داد.

- منابع خبری از اصابت راکت به پایگاه بلد در عراق اطلاع دادند.

- معاون رئیس مرکز روسیه برای آشتی طرف های درگیر در سوریه گفت که مسکو از انتقال تجهیزات نیروهای مسلح ترکیه و انجام کارهای استحکامات در استان رقه سوریه نگران است.

- نماینده ایالت نیومکزیکو در مجلس نمایندگان آمریکا که یک شهفرایند بومی است، با تأیید سنا به طور رسمی به عنوان وزیر کشور انتخاب شد.

- وزرای خارجه آمریکا و چهار هم پیمان اروپایی این کشور، طی بیانیه ای در دهمین سالگرد بحران سوریه، طی مواضعی مداخله جویانه، انتخابات پیش روی این کشور را ناعادلانه خواندند.

- خواهر رهبر کره شمالی با انتقاد از رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی، به مقام های واشنگتن هشدار داد که اقدام های تحریک آمیر علیه پیونگ یانگ را متوقف نمایند.

- فرمانده نیروهای تروریست سنتکام گفت که دولت فعلی آمریکا در حال ارزیابی سیاست فشار حداکثری علیه ایران است تا درباره حفظ یا تغییر آن تصمیم گیری کند.

- سخنگوی کاخ سفید با اعلام این که آمریکا در چارچوب پیگیری فرایند دیپلماسی، با کره شمالی تماس برقرار نموده است، گفت که پیونگ یانگ به این تماس ها پاسخی نداده است.

- تنها 24 ساعت پس از خونین ترین روز اعتراض ها در میانمار که طی آن 50 معترض کشته شدند، ارتش این کشور از گسترش حکومت نظامی در شهرهای بیشتر اطلاع داد.

- نخست وزیر استونی در پیامی توییتری از ابتلای خود به کرونا اطلاع داد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7562

به "گسترش حکومت نظامی در میانمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش حکومت نظامی در میانمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید