کتاب های اهدایی به ایلام در سال 1400 در قالب کنگره شهدای استان توزیع می شوند

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در ایلام، عمران خودآموز عصر روز پنجشنبه در بازدید از کتابسرای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از اقدامات و کوشش های اجرا شده در حوزه توزیع هدف مند کتاب در میان جوامع هدف در طول سال تقدیر کرد.

کتاب های اهدایی به ایلام در سال 1400 در قالب کنگره شهدای استان توزیع می شوند

وی در این بازدید با تاکید بر توزیع حداکثری کتاب در مناطق محروم و کم برخوردار استان گفت: در استان مناطقی وجود دارد که متاسفانه امکان دسترسی به کتاب های به روز و جذاب را ندارند و وظیفه ذاتی ما در قبال این مخاطبان، بیشتر و دوچندان است؛ چراکه این مناطق احتیاج جدی تری به تامین کتاب و محصولات فرهنگی دارند.

خودآموز در ادامه با اشاره به راه اندازی کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات در آینده نزدیک، توضیح داد: کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات به عنوان نخستین مرکز تخصصی می تواند به احتیاجهای خاص و حرفه ای هنرمندان، پژوهشگران و فعالان حوزه فرهنگ پاسخ مناسب دهد و کتابسرای اداره کل می تواند با تجهیز و تامین بعضی از کتاب های مورد احتیاج، به این مرکز یاری کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: کتاب های خریداری شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به تازگی در اختیار کتابسرا قرار گرفته، کتاب هایی مناسب با کیفیت محتوایی و ظاهری برای مخاطبان کودک و نوجوان و بزرگسال در موضوعات مختلف است که نقش مهم و تاثیرگذاری در توسعه کمی و کیفی فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان جامعه دارد.

وی با اشاره به سیاست گذاری کنگره شهدای استان مبنی بر ارائه 43 خدمت برجسته به یاد شهیدان، گفت: کتاب های اهدایی سال 1400 در قالب کمیته فرهنگی کنگره 3000 شهید استان و به یاد شهیدان توزیع می شوند.

در ادامه، مسئول کتابسرا و عضو موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام گزارشی از فرایند اقدامات اجرا شده در سال گذشته و برنامه های امسال ارائه کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8226

به "کتاب های اهدایی به ایلام در سال 1400 در قالب کنگره شهدای استان توزیع می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب های اهدایی به ایلام در سال 1400 در قالب کنگره شهدای استان توزیع می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید