پیغام تبریک دکتر مونسان به مناسبت روز جهانی راهنمایان گردشگری

به گزارش هیو بلاگ، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پیامی به مناسبت 21 فوریه روز جهانی راهنمایان گردشگری، این روز را به فعالان و تلاشگران این حرفه تبریک گفت.

پیغام تبریک دکتر مونسان به مناسبت روز جهانی راهنمایان گردشگری

از سفر با قیمت تور کانادا زمستان لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران، در پیغام دکتر علی اصغر مونسان به این مناسبت آمده است:

انتخاب روزی برای راهنمایان گردشگری در تقویم دنیای نشان از صندلی ارزنده این حرفه در صنعت گردشگری و در میان مشاغل مهم دنیا دارد. در حقیقت راهنمایان گردشگری نقشی بسیار راهبردی و اساسی در کیفیت برگزاری تورها و رضایت گردشگران دارند و میزان تخصص و نحوه عملکرد آنان معین کننده ماندگاری و استمرار راستا گردشگرپذیری یک جامعه و معرف شاخصه های یک فرهنگ برای گردشگران دنیا است. بی تردید هویت بخشی و ارتقای مشاغل مرتبط با صنعت بزرگ گردشگری برای هموار سازی راستا توسعه پایدار و ترسیم آینده ای بهتر در ابعاد مالی و اجتماعی امری لازم است و در این میان تعالی حرفه راهنمایان گردشگری موجب تعالی افزون تر این صنعت نیز خواهد شد. 21 فوریه در تقویم دنیای صرفا یک عنوان نمادین نبوده و تأکیدی بر گام های نو در ایفای سهم بنیادین صنف راهنمایان در پیشرفت جوامع است. این روز را به راهنمایان زحمتکش و برگزار کنندگان تورهای گردشگری که سفیران و پیغام آوران راستین صلح و دوستی ایرانیان هستند تبریک و تهنیت می گویم و موفقیت روزافزون این عزیزان را آرزومندم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1432

به "پیغام تبریک دکتر مونسان به مناسبت روز جهانی راهنمایان گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک دکتر مونسان به مناسبت روز جهانی راهنمایان گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید