پوتین: روسیه باید بسیار محتاطانه با بایدن همکاری کند

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، امروز پنجشنبه در اظهاراتی، در توضیح ملاقات روز گذشته خود با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، از وی به عنوان سیاستمداری حرفه ای یاد کرد که روسیه باید با او بسیار محتاطانه همکاری کند تا چیزی از نظرش دور نماند.

پوتین: روسیه باید بسیار محتاطانه با بایدن همکاری کند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

با توجه به اینکه گاف های بایدن که نتیجه کهولت سن و تا حدی لکنت زبان است، سوژه رسانه ای جذابی محسوب می گردد؛ پوتین یادآوری کرد که تصویری که رسانه ها از رئیس جمهور آمریکا ارائه می دهند؛ با واقعیت منطبق نیست و او به رغم مسافت زیادی که تا سوئیس برای ملاقات با همتای روس طی نموده بود؛ پر انرژی ظاهر شد.

پوتین یادآوری کرد که فضای حاکم بر تبادل نظری آنها به حد کفایت محبت آمیز بود و در ادامه اضافه کرد: ما به نوبه خود، از منافعمان دفاع می کنیم. تا وقتی طرف آمریکایی آمادگی داشته باشد؛ ما هم آماده ادامه این تبادل نظر هستیم.

به گفته رئیس جمهور روسیه، امنیت سایبری یکی از محورهای اصلی گفت وگو با همتای آمریکایی بود. او در این باره اضافه کرد: برای ما بسیار مهم است که دو طرف به جای اینکه مانند سگ به هم بپرند، کوشش های خود را در راستای مبارزه با جرائم سایبری ادغام نمایند.

رئیس جمهور روسیه همچنین ابراز امیدواری کرد که بایدن بتواند اجازه کار کردن داشته باشد و روابط مسکو - واشنگتن بیش از این تنزل پیدا نکند.

عصر روز گذشته رؤسای جمهور روسیه و آمریکا، برای اولین بار بعد از 10 سال، در ژنو با یکدیگر ملاقات و درباره مسائل مختلف رایزنی کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8478

به "پوتین: روسیه باید بسیار محتاطانه با بایدن همکاری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: روسیه باید بسیار محتاطانه با بایدن همکاری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید