پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد

به گزارش هیو بلاگ، رئیس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران از پذیریش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد برای نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 در این مرکز دانشگاهی اطلاع داد.

پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی استرالیا applyabroad هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، زهرا امام آدینه رئیس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران از پذیریش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد برای نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 در این مرکز دانشگاهی اطلاع داد.

زهرا امام آدینه دراین باره اظهارداشت: این واحد دانشگاهی در رشته های علوم انسانی، محیط زیست، HSE، علوم اجتماعی، MBA، فنی و مهندسی، هنر و علوم پایه در 19 عنوان رشته کارشناسی ارشد بر اساس آنالیز سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی دانشجو می پذیرد.

وی درباره شرایط پذیرش دانشجودراین پردیس گفت: پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران بر اساس مجوزوزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چهارچوب برنامه های توسعه مالی، اجتماعی وفرهنگی سند چشم انداز بیست ساله، سیاست های نظام آموزش عالی کشور و همچنین برنامه های استراتژیک دانشگاه در زمینه گسترش فعالیت در دوره های تحصیلات تکمیلی و با هدف پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و غیر ایرانی و توسعه پژوهش به وسیله آنالیز سوابق آموزشی - پژوهشی و مصاحبه در مقاطع دکترى تخصصى (Ph.D.) و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاهتهران همچنین گفت: شروع کلاس های دانشجویان از اوایل اسفند ماه شروع خواهد شد.

امام آدینه همچنین در خصوص ثبت نام داوطلبان گفت: دانشجویان نیمسال آخر کارشناسی در صورت فراغت از تحصیل تا تاریخ 30/11/1398 می توانند از روز سه شنبه 15 تا 25 بهمن ماه 98 ثبت نام نمایند.

داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران www.academics.ut.ac.ir و همچنین سایت پردیس بین المللی ارس www. aras.ut.ac.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های:42024825-041 و 88990262-021 تماس حاصل فرمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1776

به "پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید