ووشو قهرمانی جوانان آسیا، 6 مدال رنگارنگ برای ووشوکاران ایران در روز چهارم

به گزارش هیو بلاگ، ووشوکاران ایران در چهارمین روز رقابت های جوانان آسیا به 6 مدال رنگارنگ دست یافتند.

ووشو قهرمانی جوانان آسیا، 6 مدال رنگارنگ برای ووشوکاران ایران در روز چهارم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، دهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا از روز دوشنبه با حضور 400 ووشوکار از 20 کشور در برونئی شروع شده و تا آدینه ادامه خواهد داشت.

تیم ایران در 2 بخش ساندا و تالوی پسران و دختران در این رویداد شرکت نموده است.

در پیکارهای امروز (پنجشنبه)، قرنی ابراهیمی به مدال طلا رسید، مهراسا عبداللهی نقره گرفت و آیدا حیدری، یاسمن باقرزاده، علی ظفری و سیدمهدی رضوی به مدال برنز رسیدند.

نتایج نمایندگان ایران بدین توضیح است:

ساندای پسران

علی ظفری در مرحله نیمه نهایی وزن 52 کیلوگرم پسران برابر ژیان پنگ از چین بازنده شد و به مدال برنز رسید. وی پیش از این نمایندگان ماکائو و قرقیزستان را شکست داده بود.

مهدی اکبری در نیمه نهایی وزن 56 کیلوگرم پسران برابر وینای از هند در 3 راند به فزونی رسید و فینالیست شد تا برای کسب مدال طلا به مصاف انزو وابیو از اندونزی برود. اکبری پیش از این، سون جائه مین از کره جنوبی دارنده مدال طلای جوانان دنیا در سال 2018 را شکست داده بود.

سیدمهدی رضوی در نیمه نهایی وزن 65 کیلوگرم مقابل ون فان لی چینی از رسیدن به فزونی بازماند و برنز گرفت. وی پیش از این، چنگ هوان وو از چین تایپه را با اقتدار شکست داده بود.

قرنی ابراهیمی در فینال وزن 70 کیلوگرم ساندای پسران برابر گاپاروف از قزاقستان در 2 راند متوالی به فزونی دست یافت و به مدال طلا دست یافت.

ساندای دختران

مهراسا عبدالهی در فینال وزن 56 کیلوگرم دختران با ژیائو ژانگ از چین مبارزه کرد و در رقابتی که 3 راند به طول انجامید با وجود کوشش فراوان با ناداوری مشهود روبرو شد و از رسیدن به فزونی بازماند و نقره گرفت.

در وزن 52 کیلوگرم، آیدا حیدری در نیمه نهایی مقابل شی جی چو از چین و در وزن 60 کیلوگرم، یاسمن باقرزاده در نیمه نهایی برابر گائون یان از چین قرار گرفتند که مبارزات آنان نیز 3 راند به طول انجامید و بازهم ناداوری موجب شد تا دختران ایران به پیروزی نرسند. با این اوصاف، حیدری و باقرزاده به مدال برنز رسیدند.

ناداوری به گونه ای بود که علاوه بر اعتراض مسئولان تیم ایران، با واکنش تماشاگران و سایر تیم ها نیز همراه بود.

تاکنون تیم ووشوی جوانان ایران در این مسابقات به 5 طلا، 4 نقره و 9 برنز رسیده است.

اسامی مدال آوران ایران تا انتها روز چهارم به توضیح زیر است:

طلا:سهیل موسوی، یونس شهرکی، شاهین بنی طالبی، حسن لطفی و قرنی ابراهیمی

نقره:نازنین بازدار، ستایش تک فلاح، علی شکروی و مهراسا عبدالهی

برنز: شاهین بنی طالبی (2 مدال)، تیم دوئلین دختران (متشکل از فاطمه جزینی و منیره پناهی)، نازنین بازدار، منیره پناهی، علی ظفری، سیدمهدی رضوی، آیدا حیدری و یاسمن باقرازده

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 11

به "ووشو قهرمانی جوانان آسیا، 6 مدال رنگارنگ برای ووشوکاران ایران در روز چهارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ووشو قهرمانی جوانان آسیا، 6 مدال رنگارنگ برای ووشوکاران ایران در روز چهارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید