ونتورا: 4 گل زدیم و 4 گل هم نزدیم، نتایج سایر تیم ها به ما مربوط نیست

به گزارش هیو بلاگ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از رویکرد تیمش در پیروزی خارج از خانه برابر لیختن اشتاین در مرحله انتخابی جام جهانی 2018، ابراز رضایت و ادعا کرد که شاگردانش می توانستند با اختلاف بیشتری پیروز شوند.

ونتورا: 4 گل زدیم و 4 گل هم نزدیم، نتایج سایر تیم ها به ما مربوط نیست

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا شب گذشته (شنبه) در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، میزبانش لیختن اشتاین را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد که در این بازی آندره آ بلوتی دو بار، چیرو ایموبیله و آنتونیو کاندروا در همان نیمه اول گلزنی کردند، اما در نیمه دوم دیگر خبری از گل نبود. این در حالی بود که به نظر می رسید برنامه آتزوری، کسب پیروزی 8 بر صفر (نتیجه ای که اسپانیا برابر لیختن اشتاین کسب کرد) جهت کم کردن فاصله اش با اسپانیا در تفاضل گل است.

در حال حاضر تیم ملی ایتالیا در جدول گروه G مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، مانند اسپانیا 10 امتیازی است، اما تفاضل گل آتزوری مثبت هفت است در حالی که تفاضل گل اسپانیا مثبت 14 است و به همین دلیل ماتادورها در صدر جدول قرار دارند.

جامپیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی ایتالیا در خاتمه بازی به شبکه رای اسپورت گفت: نتیجه بازی سایر تیم های گروه به ما مربوط نیست. من چیزی را که قبلاً گفتم، تکرار می کنم و می گویم که برای ما مهم ترین چیز کسب پیروزی بود. در نیمه اول خوب بازی کردیم، چون چهار گل زدیم و حداقل چهار موقعیت صددرصد گلزنی دیگر داشتیم. ما به هدفی که قبل از بازی غیرمحتمل به نظر می رسید، نزدیک شدیم. در نیمه دوم تمرکز تیم عالی و کافی بود تا گل پنجم را بزنیم و دوباره بازی مان جان بگیرد. با این حال در وقت های تلف شده نیمه دوم شش نفر از بازیکنان ما در محوطه جریمه حریف بودند و این همه چیز را درباره رویکرد تیم می گوید.

ونتورا اضافه نمود: همه بازیکنان ما سخت کوشش کردند و گل های زیبایی زدیم و تمریناتی که ما قبل از بازی داشتیم ثمربخش بودند. با توجه به موقعیت هایی که برای گلزنی داشتیم، می توانستیم با اختلافی دو برابر، حریف را شکست دهیم. با این حال من از کسب پیروزی با چنین عملکردی راضی هستم. ما داریم سخت کوشش می کنیم.

بازی بعدی تیم ملی ایتالیا، یک ملاقات محبت آمیز برابر آلمان است که سه شنبه هفته جاری برگزار می گردد. ونتورا در این خصوص گفت: حالا باید خودمان را برای بازی برابر آلمان آماده کنیم و کنار هم تمرین کنیم. ما شاید همین فردا یا پس فردا ثمره کوشش های مان را نبینیم، اما باید به کاری که داریم انجام می دهیم افتخار کنیم.

پیروزی ایتالیا برابر لیختن اشتاین اگرچه این تیم را به هدفش که کم کردن فاصله تفاضل گل با اسپانیا بود، نرساند اما باز هم مقتدرانه ترین پیروزی این تیم از ماه دسامبر سال 1990 برابر قبرس است. ایتالیایی ها آن سال هم قبرس را 4 بر صفر شکست دادند.

مجله آی سیب: مجله آی سیب | مجله فناوری های جدید، رایانه ها، موبایل ها و کجت های هوشمند

مجله بیزبینگ: مجله بیزبینگ، مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1648

به "ونتورا: 4 گل زدیم و 4 گل هم نزدیم، نتایج سایر تیم ها به ما مربوط نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونتورا: 4 گل زدیم و 4 گل هم نزدیم، نتایج سایر تیم ها به ما مربوط نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید