ورود شهروندان آمریکا به چین منوط به نمایش تست منفی کروناست

به گزارش هیو بلاگ، سفارت چین در آمریکا اعلام کرده شهروندان آمریکایی راهی این کشور باید برای ورود به خاک چین، برگه عدم ابتلا به کرونا داشته باشند.

ورود شهروندان آمریکا به چین منوط به نمایش تست منفی کروناست

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، چین اعلام کرده شهروندان آمریکایی که قصد ورود به این کشور را دارند باید در مبادی ورودی، برگه های آزمایش منفی کرونا را به ماموران چینی نشان دهند.

به نوشته وبگاه اکسیوس این طرح شامل مسافران پروازهای مستقیم آمریکا به چین است و آزمایش منفی کرونا باید 72 ساعت قبل از پرواز اجرا شده باشد. سفارت چین در آمریکا در بیانیه ای اعلام کرده از 15 سپتامبر (سه شنبه 25 شهریور) این طرح عملیاتی می شود.

این اقدام چین تازه ترین محدودیت این کشور علیه آمریکا محسوب می شود. دولت چین از ماه ژوئن(خرداد) در اقدامی مانع از سرگیری پرواز خطوط هوایی آمریکا به خاک کشورش شد. دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز در اقدامی متقابل مانع ورود مسافران هواپیماهای چین به خاک ایالات متحده شد.

وبگاه مرجع ورلدو میترز با اختلاف، آمار مبتلایان آمریکا را تا لحظه نگارش خبر 6 میلیون و 389 هزار و 57 مورد و تعداد قربانیان را 192 هزار و 111 هزار نفر نشان می دهد. همچنین بنابر آمار این پایگاه تا به امروز 3 میلیون و 635 هزار و 854 نفر در آمریکا از این بیماری بهبود یافته اند.

آمریکا همچنان هم به لحاظ تعداد ابتلا و هم قربانی در جایگاه نخست کشورهای جهان قرار گرفته است و بعد از آن برزیل و هند هر یک با بیش از 4 میلیون مبتلا و به ترتیب با بیش از 125 هزار و 69 هزار قربانی در جایگاه های بعدی قرار دارند. آمار جهانی تعداد مبتلایان به کووید-19 هم با گذشتن از 26 میلیون نفر در حال نزدیک شدن به مرز 27 میلیون نفر است. تعداد جهانی قربانیان این ویروس هم حدود 879 هزار نفر است.

مجله آی سیب: مجله آی سیب | مجله فناوری های جدید، رایانه ها، موبایل ها و کجت های هوشمند

مجله بیزبینگ: مجله بیزبینگ، مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5175

به "ورود شهروندان آمریکا به چین منوط به نمایش تست منفی کروناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود شهروندان آمریکا به چین منوط به نمایش تست منفی کروناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید