وب سایت انگلیسی زبان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه راه اندازی شد

به گزارش هیو بلاگ، مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از راه اندازی اولین وب سایت انگلیسی زبان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اطلاع داد.

وب سایت انگلیسی زبان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه راه اندازی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ محسن محمدیان گفت: با راه اندازی این بخش، معرفی فعالیت های شرکت، اطلاعات خطوط و ایستگاه ها، زمانبندی حرکت قطارها، قیمت انواع بلیت و راهنمای نحوه در یافت آن، راهنمای دسترسی به فرودگاه و راه آهن توسط شبکه متروی تهران، قوانین دوچرخه سواری با مترو و سایر اطلاعات مورد احتیاج مسافران انگلیسی زبان، در مورد شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در سراسر دنیا قابل استفاده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سایت انگلیسی از ملزومات یک شرکت خدماتی مانند مترو است که روزانه با حجم زیادی از افراد روبرو است توضیح داد: این اقدام تلاشی دیگر از سوی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات این شرکت و سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در جهت توسعه فضای اطلاع رسانی و معرفی اقدامات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به مخاطبان انگلیسی زبان در نقاط مختلف دنیا است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: با راه اندازه بخش انگلیسی دسترسی به اطلاعات و مشخصات ایستگاه ها و خطوط همچنین زمانبندی حرکت قطار ها و اخبار برای تمامی مخاطبان از هر کجای دنیا آسان تر شده است.

وی اضافه نمود: علاقمندان جهت بازدید از این وب سایت می توانند به آدرس https://metro.tehran.ir/en مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8394

به "وب سایت انگلیسی زبان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وب سایت انگلیسی زبان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید