واکنش وزارت آموزش و پرورش به پخش بعضی آهنگ ها در مدارس

به گزارش هیو بلاگ، کلیپ هایی اخیرا از پخش آهنگ در مدارس منتشر می گردد که بعضا از سوی بعضی افراد نامناسب دانسته می گردد و این سوال را ایجاد می نماید که انتخاب آهنگ برای پخش در مدرسه چگونه صورت می گیرد و برخورد وزارت آموزش و پرورش با دست اندرکاران آن چیست.

واکنش وزارت آموزش و پرورش به پخش بعضی آهنگ ها در مدارس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اعزام دانشجو به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش درخصوص انتشار کلیپ هایی از پخش آهنگ در مدارس گفت: مخاطبان آموزش و پرورش دانش آموزانی با فطرت پاک هستند و ما شرعا و قانونا مجاز نیستیم هر محتوایی که فراوری می گردد در اختیار دانش آموزان قرار دهیم. در آموزش و پرورش محتواهایی که در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد در کارگروهی مورد آنالیز قرار می گیرد. ممکن است در مدارس بعضی عوامل دانش لازم را نداشته باشند و اشتباهاتی هم انجام دهند اما مطمئن هستیم که آنها اهداف بدی ندارند و دچار اشتباه می شوند.

وی یادآور شد: تمام مدیران در حوزه فرهنگ و هنر باید آموزش های لازم را ببینند چراکه تربیت اساسی دانش آموزان در مدارس صورت می گیرد. بنابراین احتیاج داریم آموزش ویژه ای در این حوزه به معلمان ارائه دهیم که آماده باشند. البته در این زمینه به سرمایه احتیاج است و باید سازمان های فرهنگی به یاری آموزش و پرورش بیایند تا بتوانیم نسلی را تربیت کنیم که در تراز انقلاب اسلامی باشد.

رمضانی در انتها گفت: بعضی آهنگ هایی که در مدارس پخش می گردد، ممکن است مناسب روحیه و سن و سال دانش آموزان نباشد. بنابراین ضرورت دارد به مدیران و معلمان آموزش دهیم که بدانند چه محتوایی مناسب پخش برای مدارس است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1921

به "واکنش وزارت آموزش و پرورش به پخش بعضی آهنگ ها در مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزارت آموزش و پرورش به پخش بعضی آهنگ ها در مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید