مقاله: گرایش آموزش فلسفه به بچه ها و نوجوانان به آزمون کارشناسی ارشد علوم تربیتی 99 افزوده شد

به گزارش هیو بلاگ، ارشد علوم تربیتی دارای 9 رشته و 4 گرایش است، این رشته گرایش ها برای آزمون ارشد 99 شامل؛ برنامه ریزی درسی، تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت اسلامی، آموزش و به سازی منابع انسانی، آموزش بزرگسالان، تحقیقات آموزشی، تکنولوژی آموزشی، مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی، علوم تربیتی آموزش و پرورش تطبیقی، آموزش و پرورش ابتدایی، آموزش و پرورش پیش دبستانی خواهد شد. همچنین با اصلاحات اجرا شده در دفترچه آزمون کارشناسی ارشد سال 99 رشته­ گرایش فلسفه تعلیم و تربیت گرایش آموزش فلسفه به بچه ها و نوجوانان با کد ضریب 2 نیز به این آزمون افزوده شده است.

مقاله: گرایش آموزش فلسفه به بچه ها و نوجوانان به آزمون کارشناسی ارشد علوم تربیتی 99 افزوده شد

عناوین دروس امتحانی نیز شامل؛ 1- زبان عمومی و تخصصی انگلیسی، فرانسه 2- آمار و روش های تحقیق در علوم تربیتی 3- روان شناسی تربیتی 4- روش ها و فنون تدریس 5- مبانی، اصول و فلسفه تعلیم و تربیت 6- مدیریت آموزشی 7- تکنولوژی آموزشی 8- سنجش و اندازه گیری در تعلیم و تربیت 9- مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی 10- نظارت و هدایت 11- تعلیم و تربیت اسلامی 12- آموزش و پرورش تطبیقی 13- روانشناسی رشد می گردد. مجموعه ضرایب هر درس به تفکیک در جدول زیر بیان شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با انتشار اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد سال 99 ضرایب و دروس بعضی از رشته ها تغییر کرد. مجموعه علوم تربیتی نیز یکی از رشته هایی است که دستخوش این تغییرات شد. در این گزارش قصد داریم تغییرات ضرایب و دروس رشته علوم تربیتی را برای کنکور 1399 نسبت به سال قبل مشخص کنیم تا داوطلبان بتوانند در صورت لزوم برنامه مطالعاتی خود را با این تغییرات ضرایب و دروس در مجموعه علوم تربیتی منطبق نمایند.

منبع مقاله: گرایش آموزش فلسفه به بچه ها و نوجوانان به آزمون کارشناسی ارشد علوم تربیتی 99 افزوده شد

انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9943

به "مقاله: گرایش آموزش فلسفه به بچه ها و نوجوانان به آزمون کارشناسی ارشد علوم تربیتی 99 افزوده شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: گرایش آموزش فلسفه به بچه ها و نوجوانان به آزمون کارشناسی ارشد علوم تربیتی 99 افزوده شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: گرایش آموزش فلسفه به بچه ها و نوجوانان به آزمون کارشناسی ارشد علوم تربیتی 99 افزوده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید