هوش مصنوعیآی بی ام به سئوالات کرونایی پاسخ می دهد

به گزارش هیو بلاگ، سیستم هوش مصنوعی آی بی ام که در یک برنامه تلویزیونی به کارگرفته می شد، به سوالات افراد درباره ویروس کووید 19 پاسخ می دهد.

هوش مصنوعیآی بی ام به سئوالات کرونایی پاسخ می دهد

سیستم هوش مصنوعی شرکت آی بی ام به نام واتسون برای پرسش و پاسخ و به چالش کشیدن انسان ها در برنامه تلویزیونی Jeopardy مشهور است.

اکنون آی بی ام این سیستم را برای یاری به سازمان های دولتی، بهداشت عمومی و موسسات آکادمیک در سراسر دنیا به کار گرفته است . در حقیقت از این سیستم برای پاسخ گویی به انبوه سوالات شهروندان درباره پاندمیک کووید 19 استفاده می گردد. این نخستین باری است که سیستم هوش مصنوعی واتسون برای یاری به اطلاع رسانی پاندمیک استفاده می گردد.

به همین دلیل یک نسخه از سیستم هوش مصنوعی واتسون با تمرکز روی ویروس کرونا به عنوان یک کارمند مجازی در ایالت های آرکانزاس، کالیفرنیا، جورجیا، نیویورک و تگزاس آمریکا و همچنین در جمهوری چک، یونان، لهستان، اسپانیا و انگلیس به کار گرفته شده است. این سیستم می تواند به سوالات مرتبط درباره علائم ابتلا به ویروس کرونا، سوالات درباره انجام تست و مواردی مانند فاصله گذاری اجتماعی پاسخ دهد.

واتسون از طریق تماس صوتی یا پیامک اطلاعات صحیح را در اختیار شهروندان قرار می دهد.

روی ورجیس یکی از مشاوران در آی بی ام واتسون هلث و کارشناس بهداشت دیجیتال در سازمان دنیای بهداشت می گوید: دراین شرایط سخت بیشتر مردم درباره علائم بیماری، تست ابتلا، روش های پیشگیری از ابتلا، قوانین دولتی درباره فاصله گذاری اجتماعی، مدارس، امتحانات و غیره سوالاتی دارند. محققان ما مشغول افزودن پاسخ هایی به بخش سوالات روانشناسی نیز هستند. به این ترتیب یک پرستار مجاز به افراد یاری می نماید تا به ترس هایشان و چالش های احساسی غلبه نمایند.

این سیستم اطلاعات خود را از چند منبع خارجی از جمله منابع اطلاعات محلی، محلی و بین المللی دریافت می نماید.،مهر

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2823

به "هوش مصنوعیآی بی ام به سئوالات کرونایی پاسخ می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعیآی بی ام به سئوالات کرونایی پاسخ می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید