نکات مهم در انتخاب کالسکه خرید فروشگاهی

به گزارش هیو بلاگ، رپرتاژ آگهی - اغلب ما خرید مایحتاج خانه و خانواده را به صورت هفتگی انجام می دهیم و هنگامی که وارد فروشگاه های عظیم و هایپر مارکت ها می شویم احتیاج داریم برای حمل کالاها از یک کالسکه خرید فروشگاهی استفاده نموده و مواد غذایی و محصولاتی را که انتخاب می کنیم، درون آن قرار دهیم. زیرا نمی توان با دو دست حجم زیادی از کالاها را از قفسه ها برداشت و به سمت صندوق برد. در بسیاری از فروشگاه ها تعداد زیادی چرخ خرید فروشگاهی و یا سبدهایی برای این منظور اختصاص داده شده که خریداران می توانند نسبت به میزان خرید خود از آن استفاده کنند.

نکات مهم در انتخاب کالسکه خرید فروشگاهی

اگر شما هم فروشگاه و یا سوپر مارکت عظیمی را راه اندازی نموده اید، ضروری است برای رفاه حال مشتریان خود و آسان کردن فرایند خرید برای آن ها، کالسکه خرید فروشگاهی را در فروشگاه خود به تعداد مورد احتیاج فراهم آورید. چنانچه تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید، ویژگی ها، نوع و ساختار این محصول را آنالیز نموده و به نکات خوب و کارآمدی که می تواند در انتخاب کالسکه خرید فروشگاهی با کیفیت به شما یاری نماید خواهیم پرداخت.

اهمیت استفاده از کالسکه خرید فروشگاهی

با توجه به اینکه حفظ مشتری و جلب رضایت او می تواند یکی از نکات کلیدی برای فروش بیشتر شما به شمار آید، بنابراین باید شرایطی را فراهم کنید که وقتی مشتری وارد فروشگاه شما می شود از بودن در آن فضا، خرید و همچنین استفاده از امکاناتی که برای وی در نظر گرفته اید احساس خوب و خوشایندی داشته باشد. چرخ خرید فروشگاهی یکی از این امکانات به شمار می آید و به مشتری شما یاری می نماید به راحتی در میان قفسه ها بشود و با خیالی آسوده بدون احتیاج به تحمل وزن کالاها با دست های خود، مایحتاج خود را انتخاب و خریداری نماید. توجهی که شما به عنوان مالک و یا مدیر فروشگاه به میزان احساس رضایت مشتری دارید، می تواند یاری کند تا او به خرید دوباره از فروشگاه تان ترغیب شود.

نکات مهم در انتخاب کالسکه خرید فروشگاهی

همان طور که اشاره کردیم چرخ خرید فروشگاهی یا Trolley یکی از لوازم ضروری در فروشگاه های عظیم به شمار می آید و مشتری از زمانی که وارد فروشگاه می شود و کالاهای مورد احتیاج خود را انتخاب می نماید تا زمانی که به قسمت صندوق می رسد این چرخ در اختیار او خواهد بود. بنابراین اگر چرخ خرید از استحکام و کیفیت خوبی برخوردار نباشد ممکن است دچار شکستگی و آسیب شده و مشکلاتی را برای مشتری و یا صاحب فروشگاه به وجود آورد. برای انتخاب کالسکه خرید فروشگاهی باید دقت کرد تا از نظر جنس سبد و نوع چرخ ها یا تحمل وزن، توان و کیفیت مناسبی داشته باشد.

جنس بدنه

سبدهای خرید فلزی عموما از جنس مفتول محکم، آبکاری شده و با کیفیت تهیه شده اند به طوری که با پر کردن آن ها توسط مشتری آسیبی به بدنه آن وارد نمی شود. اما نوع جوش ها و قسمت هایی که سبد به پایه و چرخ ها اتصال یافته است باید ضمن برخورداری از مقاومت بالا با دقت انجام شده باشد به طوری که سنگینی وزن کالاها نتواند باعث شکستگی آن شود.

نوع چرخ ها

از آن جا که بیشترین بار کالایی که درون کالسکه خرید فروشگاهی قرار می گیرد بر روی دوش چرخ هاست پس ضروری است برای این محصول چرخ هایی در نظر گرفته شده باشد که بتواند سبدهای سنگین را با راهنمایی کاربر به حرکت در آورد. جنس چرخ ها، ضخامت و قدرتی که محور چرخ ها باید از آن بهره مند باشد و همچنین توان حمل بار و گردش روانی که چرخ ها می توانند به جهات مختلف داشته باشند، از مهم ترین نکات برای انتخاب یک کالسکه خرید فروشگاهی به شمار می آید.

کیفیت دستگیره ها

برای چرخ خرید فروشگاهی باید دستگیره هایی از جنس پلاستیک و یا فلز محکم و مقاوم و با طراحی ارگونومیک فراوری شده باشد تا کاربر و مشتری بتواند بدون خستگی چرخ را حرکت داده و آن را به آسانی میان قفسه ها راهنمایی کند.

قابلیت قرارگیری کودک

بسیاری از چرخ های خرید فروشگاهی دارای طبقه و قابلیتی برای قرارگیری و نشستن کودک هستند. یک چرخ خرید فروشگاهی با کیفیت باید ضمن تامین امنیت و وزن کودک، بتواند وزن خریدهای مشتری را نیز به خوبی تحمل نماید.

ابعاد و ظرفیت

در حال حاضر شرکت های فراوری نماینده مثل شرکت فراوریی طاها، کالسکه خرید فروشگاهی این محصول را در دو نوع پلاستیکی و فلزی و در ظرفیت های مختلف مانند 90، 120، 180، لیتری در نوع پلاستیکی و در ظرفیت های 60، 80، 120، 180 و 210 لیتر در نوع فلزی، طراحی و فراوری نموده اند که شما می توانید با توجه به ابعاد و محیط فروشگاه خود، چرخ خرید فروشگاهی مناسب را انتخاب نموده و خریداری نمایید.

قابلیت نظافت و شست و شو

یکی دیگر از نکات مهمی که برای انتخاب چرخ خرید فروشگاهی باید به آن دقت کرد امکان شست و شوی آن ها است. همان طور که می دانید افراد زیادی هر روزه از این چرخ ها استفاده می نمایند و مواد غذایی مختلفی را درون آن ها قرار می دهند که ممکن است باعث آلودگی سبدها و یا دستگیره های آن شوند. بنابراین باید چرخ هایی خریداری شود که با توجه به نوع و کیفیت جنس شان، گردانندگان فروشگاه ها بتوانند آن ها را در بازه های زمانی معین شست و شو نموده و دوباره در اختیار مشتری قرار دهند.

انتخاب فروشنده و تامین نماینده مناسب

تهیه و انتخاب کالسکه خرید فروشگاهی یکی از ملزومات ضروری برای فروشگاه ها، مال ها، هایپر مارکت ها و همچنین سوپرهای عظیم به شمار می آید و نمی توان از خرید آن غافل شد. اما این شما هستید که به عنوان مدیر یک فروشگاه تصمیم می گیرید که نسبت به تعداد مشتریان خود، میزان کالاهایی که برای فروش ارائه نموده اید، ابعاد فروشگاه تان و سایر موارد، کدامیک از محصولات و تجهیزات فروشگاهی را خریداری نموده و در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

گروه صنعتی طاها یکی از شرکت های فراوری نماینده تجهیزات متنوع فروشگاهی به شمار می آید که محصولات خود را در این زمینه با یاری متخصصان ایرانی فراوری نموده است. این شرکت با تمامی کوشش های خود در این حوزه، توانسته است از حجم واردات این نوع از کالاها به کشور کم نموده و با اتکا به توان علمی و بهره مندی از نیروهای خبره و مطلع، این محصولات را با تنوع بسیار و کیفیت بالا در کشور عزیزمان ایران فراوری نماید.

شما می توانید محصولات مورد احتیاج خودتان را در حوزه تجهیزات فروشگاهی از قبیل سبدها، تابلوها، چرخ خرید فروشگاهی، گیت های ورود و خروج مشتریان و… انتخاب نموده و پس از مشاهده نمونه کارها و تایید آن ها سفارش خود را در تعداد مورد احتیاج ثبت نمایید تا توسط شرکت صنعتی طاها تامین شود.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5503

به "نکات مهم در انتخاب کالسکه خرید فروشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم در انتخاب کالسکه خرید فروشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید