نمایشگاه آثار هنرمند بهشهری در تالار فخرالدین اسعد گرگان برگزار شد

به گزارش هیو بلاگ، زینب علی نیا گرجی، هنرمند بهشهری در مصاحبه با خبرنگاران، درباره نمایشگاه خود گفت: در این نمایشگاه تابلو هایی با تکنیک های ترکیبی استفاده کرده ام که شامل ترکیبی از چهار تکنیک کلاژ، اکرولیک، رنگ روغن و چاپ دستی است.

نمایشگاه آثار هنرمند بهشهری در تالار فخرالدین اسعد گرگان برگزار شد

وی اضافه کرد: این 4 تکنیک با هم تلفیق شدند و یک اثر هنری را تشکیل داده اند. کلاژ از پارچه و کاغذ استفاده شده، چاپ دستی از رنگ روغن ساختمان و چاپ لینولئون حالت باسمه درست شده و روی آنها چاپ شده و اکرولیک و رنگ روغن هم در قسمت های دیگر بکار رفته شده است.

وی در باره سابقه فعالیت های خود گفت: کاردانی نقاشی و کارشناسی گرافیک گرایش تصویر سازی دارم و حدودا 13 الی 14 سال است که در این زمینه فعالیت می کنم.

علی نیا که ساکن بهشهر است ادامه داد: این دهمین نمایشگاهی هست که گذاشتم و نمایشگاه های قبلی در شهرهای بهشهر، ساری، قائمشهر، بابل، تهران و کرج بوده و در اینجا هم فعلا در تالار فخرالدین اسعد برقرار است و پس از آن در گالری ارغوان به نمایش گذاشته می شود.

وی با بیان این که تکنیک کلاژ را به عنوان روش اصلی خود انتخاب کرده ام، گفت: اساتید در دانشگاه آموزش می دهند و بعد از آن به عهده خودمان است.

وی با انتقاد از عدم حمایت مسئولان گفت: یک هنرمند معمولا خودش باید تمام مصالح خودش را تهیه کند و هزینه زیادی برمی دارد، معمولا این زحمات و هزینه بازده ای ندارد.

این هنرمند با بیان این که مردم هم شاید به لحاظ مسائل مالی به سمت هنر نمی آیند، شرح داد: هم زمان با نمایشگاه من کنسرت موسیقی هم بود، اما افرادی برای دیدن یک کنسرت موسیقی می آیند شاید ثانیه ای به اثر هنری نگاه نمی کردند.

وی اضافه کرد: انگار قشری که برای دیدن کنسرت موسیقی می آیند در یک رده سنی خاصی هستند که در این زمینه اطلاعاتی ندارند و ذهن جستجوگری هم برای درک این مسایل ندارند، حتی نمی خواهند کشف کنند این ها چیست و ثانیه ای سوال در ذهنشان بوجود نمی آید.

وی اعلام نمود: برای برگزاری این نمایشگاه هزینه ای زیادی در برداشته که پشتوانه مالی در این زمینه خودم بودم و خانواده ام. فقط موسسه ای که در آنجا فعالیت می کنم برای مصالح کاشی های مورد استفاده در تابلوها هزینه کرده اند که البته اگه تابلو ها فروشی داشته باشم درصدی از فروش تابلو به موسسه تعلق می گیرد.

علی نیا گرجی اظهار کرد: تصویرگری کتاب و تدریس هم از دیگر فعالیت های من در موسسات خصوصی است و بیمه هنرمندان هم هستم از سویی دیگر عضو انجمن توسعه هنر معاصر و عضو انجمن تجسمی بهشهر هم هستم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3376

به "نمایشگاه آثار هنرمند بهشهری در تالار فخرالدین اسعد گرگان برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه آثار هنرمند بهشهری در تالار فخرالدین اسعد گرگان برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید