نحوه برگزاری دهمین مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم

به گزارش هیو بلاگ، تهران (پانا) - دهمین مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار خواهد شد.

نحوه برگزاری دهمین مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، دهمین مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره به وسیله شبکه شاد از 19 تا 23 تیر1400 می توانند آثار خود را ارسال نمایند. دستورالعمل نحوه دریافت آثار متعاقبا اعلام خواهد شد.

به همین دلیل جلسه ای در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با حضور نادر منصور کیایی، معاون امور مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، سید مجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان های تهران و سایر اعضاء به منظور برنامه ریزی هماهنگی و چگونگی اجرا و زمان بندی جشنواره برگزار گردید.

در این جلسه اداره کل شهرستان های تهران بعنوان دبیرخانه برگزاری جشنواره نوجوان سالم آمادگی خود را برای هرچه باشکوه تر برگزار گردیدن دهمین جشنواره اظهار داشت.

این جشنواره در محورهای؛ فعالیت های دانش آموزی، ابتکارات مدرسه محور و ابتکارات اجتماع محور (با تاکید بر پروژه های کوچک یاریگران زندگی) در راستای پیش گیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8691

به "نحوه برگزاری دهمین مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری دهمین مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید