نباید هایی که درباره لباس سفید باید بدانید

به گزارش هیو بلاگ، همانطور که پوشیدن لباس سفید مزایایی دارد، احتیاج است نکاتی را رعایت کنید تا لباس تان زشت به نظر نرسد و مکان پوشیدنش هم مناسب باشد.

نباید هایی که درباره لباس سفید باید بدانید

همانطور که پوشیدن لباس سفید مزایایی دارد، احتیاج است نکاتی را رعایت کنید تا لباس تان زشت به نظر نرسد و مکان پوشیدنش هم مناسب باشد. سفید، هنگامی که به درستی پوشیده گردد می تواند به پوست و ظاهر شما جذابیت فراوانی ببخشد اما همچنین می تواند خاطراتی برای شما بسازد که هیچگاه فراموششان نکنید. ما در این مطلب خبرنگاران درباره نباید های لباس سفید خواهیم گفت، با ما همراه باشید.

نباید های لباس سفید که باید بدانید

پوشیدن لباس سفید در عروسی دیگران

یکی از قوانین طلایی در پوشیدن لباس سفید این است که آن را در عروسی دیگران نپوشید. بدون در نظر دریافت زیبایی آن، آداب و رسوم حکم می نماید کاری نکنید که توجه دیگران را از عروس منحرف نموده و به خود جلب کنید. با پوشیدن لباس سفید شما دقیقاً مثل عروس خواهید شد. حتی اگر این منظور را نداشته باشید، باز هم این پیغام را به دیگران منتقل خواهید کرد پس در این مناسبت از پوشیدن لباس سفید خودداری نمایید.

پوشیدن سراپا سفید

اگرچه سفید، روشن و زیباست اما ممکن است دوست نداشته باشید که یکدست سفید به نظر برسید. با اضافه کردن کمی رنگ، نگاه ها به آن سو کشیده می گردد و سفید را می شکند. این همچنین یک راه عالی برای انحراف نگاه از جاهایی از بدنتان است که دوست ندارید به چشم بیایند.

پوشیدن لباس سفید بسیار تنگ

لباس سفید اگر زیادی تنگ باشد هرگز زیبا به چشم نمی آید به خصوص اگر الیاف ابریشم بر تن نموده باشید. تنگی بیش از حد لباس سفید نه تنها می تواند انحنا، استخوان و یا چربی های اضافی بدن را نشان دهد بلکه آن ها را بیشتر بیرون زده و اغراق شده تر نشان می دهد. بنابراین لباس سفیدی انتخاب کنید که کاملاً اندازه است و بیش از حد تنگ نیست.

بدن نما بودن

سفید می تواند بسیار فریب دهنده باشد و این بستگی به نوع مواد و تن رنگش دارد. لباس سفید می تواند به شدت بدن نما باشد به خصوص روی پوست های تیره، پس همواره چک کنید لباس سفیدی که می خرید بدن نماست یا خیر. این همان دلیل اصلی است که باید همواره لباس زیر با لباس سفید هماهنگ باشد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی زرد را با چه رنگ لباسی ست کنیم؟ را مطالعه کنید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 6073

به "نباید هایی که درباره لباس سفید باید بدانید" امتیاز دهید

1 کاربر به "نباید هایی که درباره لباس سفید باید بدانید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید هایی که درباره لباس سفید باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید