می خواستیم مقابل پرسپولیس بازی کنیم، ان شاءالله کار به CAS نمی رسد

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رضا فتاحی پس از جلسه امروز کمیته استیناف در مورد بازی برگشت سپاهان و پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر گفت: ابتدا از کمیته استیناف بابت برگزاری این نشست و اینکه وقت دادند دیدگاه های خودمان رابیان کنیم، تشکر می کنم.

می خواستیم مقابل پرسپولیس بازی کنیم، ان شاءالله کار به CAS نمی رسد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اضافه نمود: خدا را شاهد می گیرم قصد و هدف باشگاه سپاهان این بود که مقابل پرسپولیس در زمین حاضر شویم اما اتفاقاتی رخ داد که در آن لحظه اراده ای برای برگزاری بازی نبود.

وی درباره صدور رأی اولیه کمیته انضباطی به سود پرسپولیس اضافه نمود: واقعاً امید به تجدید نظر کمیته استیناف داریم تا با توجه به مستنداتی که امروز ارائه دادیم تمام جوانب را آنالیز نمایند.

فتاحی درباره اینکه معاون حقوقی پرسپولیس بیان کرد سپاهان دفاعیه جدیدی نداشته است، گفت: این دیدگاه پرسپولیسی هاست و به ما ربطی ندارد. امیدواریم رای عادلانه ای صادر گردد.

سرپرست سپاهان در سرانجام در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال شکایت سپاهان به دادگاه عالی ورزش (CAS) در صورت تایید رای کمیته انضباطی در کمیته استیناف، گفت: اجازه بدهید ابتدا رای اعلام گردد. انشاءالله کار به آنجا نمی کشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3227

به "می خواستیم مقابل پرسپولیس بازی کنیم، ان شاءالله کار به CAS نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواستیم مقابل پرسپولیس بازی کنیم، ان شاءالله کار به CAS نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید