قلعه نویی قید بازیکن محبوب خودش را هم زد ، خداحافظی اجباری از تیم ملی!

به گزارش هیو بلاگ، ستاره ساببق استقلال و سپاهان دوباره جایی در فهرست نو دعوت شدگان به تیم ملی ایران ندارد.

قلعه نویی قید بازیکن محبوب خودش را هم زد ، خداحافظی اجباری از تیم ملی!

به گزارش خبرنگاران امیر قلعه نویی در کنار اعلام نفراتی که باید از روز یکشنبه هفته آینده در مینی کمپ شرکت کنند، نام دیگر بازیکنان غایب لژیونر را گفت و از عدم حضور بازیکنان استقلال و پرسپولیس در فهرست اولیه خبر داد، اما در این بین نام امید ابراهیمی بین لژیونرهای دعوت شده دیده نمی شود.

امید ابراهیمی که یکی از مهره های مورد علاقه کارلوس کی روش بود و در جام جهانی 2018 نیز سه بازی انجام داد ولی به خاطر مصدومیت نتوانست در 2022 قطر به میدان برود، حالا برای دومین بار دور از فهرست نفرات منتخب امیر قلعه نویی است.

هافبک ایرانی الوکره در هفت هفته ابتدایی فصل 23-2022 لیگ ستارگان قطر حضور ثابت در ترکیب داشت و دو گل به ثمر رساند، یک پاس گل داد و یک پنالتی گرفت و بعد از آن هم در جام اوریدو به میدان رفت، اما آسیب دیدگی در اردوی آماده سازی تیم ملی و دیدار محبت آمیز مقابل نیکاراگوئه کاری کرد تا جام جهانی را هم از دست بدهد و شرایط سختی پیدا کند.

امید ابراهیمی پس از این مصدومیت سه ماه از مسابقات دور بود ولی در بازگشت به میادین و پس از حضور در دو مسابقه دوباره با آسیب دیدگی روبرو شد و دوباره 50 روز از بازی های تیم الوکره فاصله گرفت ولی در پنج هفته پایانی به میادین بازگشت و اتفاقا شرایط خوبی هم داشت.

هافبک ایرانی الوکره از هفته هجدهم تا پایانی لیگ ستارگان قطر در ترکیب ابتدایی بود که توانست حضور در رده چهارم را به همراه تیمش تجربه کند تا سهمیه آسیایی هم بگیرند، اما با وجود شرایط خوب اخیرش به تیم ملی دعوت نشد و بازهم از فهرست امیر قلعه نویی جا ماند.

نکته جالب اینکه این بازیکن باتجربه همیشه یکی از هافبک های محبوب امیر قلعه نویی بود و این مربی در سپاهان و استقلال این بازیکن را در اختیار داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 خرداد 1402 بروزرسانی: 15 خرداد 1402 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 13654

به "قلعه نویی قید بازیکن محبوب خودش را هم زد ، خداحافظی اجباری از تیم ملی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی قید بازیکن محبوب خودش را هم زد ، خداحافظی اجباری از تیم ملی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید