مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حذف فیلترهای جراحی زیبایی اینستاگرام تا همکاری گروه خودروسازی لامبورگینی با سازمانهای فضایی

به گزارش هیو بلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حذف فیلترهای جراحی زیبایی اینستاگرام تا همکاری گروه خودروسازی لامبورگینی با سازمانهای فضایی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بر اساس گزارشهای منتشر شده از کره جنوبی، آیفون 11 با استقبال بسیار بالای کاربران در این کشور روبرو شده است تا جایی که در روز نخست فروش این گوشی، 130 هزار نسخه به فروش رسیده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اینستاگرام تصمیم گرفته تمامی فیلترهای عکس سلفی را که با هدف اصلاح معایب صورت از تکنیک های شبیه ساز جراحی زیبایی استفاده می کردند از پلتفرم خود حذف کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سیستم هوشمند پاکسازی اقیانوس ها، ک سیستم اتوماتیک و جدید است که توسط محققان هلندی برای مبارزه با ضایعات پلاستیکی در رودخانه ها قبل از رسیدن به اقیانوس ها طراحی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی امیدوار است به واسطه ارسال فیبرکربن کامپوزیت های خود به فضا بتواند نقشی موصر در توسعه اکتشافات فضایی داشته باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر به نوشیدن چای علاقه داشته باشید می دانید که گاهی نوشیدن چای پس از رسیدن به خانه تا چه حد لذت بخش است. به همین دلیل است که معطل شدن برای جوش آمدن آب و دم کردن چای خسته کننده می شود. اکنون کتری اپ کتل یک روش جایگزین عالی برای استفاده از روشهای سنتی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت تسلا گفت به زودی جدیدترین نسخه از سقف خورشیدی خود را به مصرف کنندگان ارائه می کند ، هدف از این کار ثبت رکورد 1 هزار مورد نصب طی هفته آینده میلادی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 664

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حذف فیلترهای جراحی زیبایی اینستاگرام تا همکاری گروه خودروسازی لامبورگینی با سازمانهای فضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حذف فیلترهای جراحی زیبایی اینستاگرام تا همکاری گروه خودروسازی لامبورگینی با سازمانهای فضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید