مهلت ثبت نام در فراخوان پزشک پژوهشگر از فردا، اول اسفند ماه آغاز می شود

به گزارش هیو بلاگ، مهلت ثبت نام در هفتمین فراخوان جذب برنامه دستیار پزشک پژوهشگر سال 1399 از فردا، اول اسفندماه 98 آغاز می شود.

مهلت ثبت نام در فراخوان پزشک پژوهشگر از فردا، اول اسفند ماه آغاز می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، فرم ثبت نام در دوره پزشک پژوهشگر در سامانه واحد توسعه ظرفیت تحقیقات علوم پزشکی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به نشانی rcd.research.ac.ir قرار گرفته است و متقاضیان می توانند با توجه به اطلاعات خواسته شده این فرم را تکمیل کنند.

مهلت ثبت نام در فراخوان و ارسال مدارک از اول تا دهم اسفندماه 98 است و مصاحبه در هفته سوم و چهارم خرداد ماه 1399 انجام خواهد شد. پذیرفته شدگان از اول مهرماه 1399 دوره های آموزشی خود را آغاز می کنند.

محور اصلی فعالیت های برنامه پزشک پژوهشگر، کسب دانش و مهارت های بالینی و پژوهشی بطور همزمان و هدفمند در یک حیطه خاص از علم پزشکی است.

برنامه پزشک پژوهشگر مقطع جدید دانشگاهی نبوده و برنامه آموزشی (کاریکولوم) آن عملا ترکیبی از محتوای دوره تخصصی یا فوق تخصص - فلوشیپ بالینی به علاوه دوره PhD by Research است.

کلیه قوانین حاکم بر آموزش دوره تخصص و یا فوق تخصص - فلوشیپ های بالینی و همچنین دوره PhD by research در برنامه پزشک پژوهشگر نیز اعمال می شود مگر آنکه در این آئین نامه بصورت دیگری آمده باشد.

پذیرش دستیاران این برنامه در قالب ظرفیت استعداد های درخشان و یا مازاد بر ظرفیت ورودی دوره های تخصصی یا فوق تخصصی در دانشگاه های کشور خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ شرکت در برنامه پزشک پژوهشگر برای دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کاملا ً اختیاری است. هیچگونه محدودیتی در نوع استخدام پژوهشی، آموزشی، و یا درمانی برای فارغ التحصیلان برنامه پزشک پژوهشگر در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی وجود ندارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1992

به "مهلت ثبت نام در فراخوان پزشک پژوهشگر از فردا، اول اسفند ماه آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام در فراخوان پزشک پژوهشگر از فردا، اول اسفند ماه آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید