مشکل نشر با اداره پست در روزهای کرونایی

به گزارش هیو بلاگ، یک ناشر از مشکل در ارسال پستی کتاب ها می گوید که به عقیده او منجر شده تنها راه ارتباط مخاطب با ناشر در روزهای کرونایی از بین برود.

مشکل نشر با اداره پست در روزهای کرونایی

حسین محسنی، مدیرمسئول انتشارات مارلیک در گفت وگو با خبرنگاران از دغدغه این روزهایش برای ارسال پستی کتاب چنین گفت: طبق قراردادی که میان ما و اداره پست تنظیم شده، بنا بوده وقتی که ما بسته را آماده، فاکتور و بسته بندی کردیم، با مامور پست تماس بگیریم و آن ها موظفند که بیایند و بسته را از ما تحویل بگیرند و ببرند.

او اضافه نمود: پیش از شیوع ویروس کرونا آن ها به ما گفتند که پرسنل کافی برای تحویل دریافت مرسولات ندارند و ما باید خودمان این کار را انجام دهیم، به دلیل این که شرایط مثل حالا نبود، پذیرفتیم و خودمان مرسولات را تحویل می دادیم. اما این روزها در حوزه ای که باید برای تحویل مرسولات مراجعه کنیم، ازدحام جمعیت زیادی وجود دارد، با این حال پرسنل ما باید چند ساعت در آن شرایط که سیستم تهویه ای هم وجود ندارد، منتظر بمانند.

به گفته این ناشر، دریافت مرسولات در محل از ناشر توسط اداره پست جزء قرارداد است و آن ها هزینه این کار را دریافت می نمایند.

او همچنین بیان نمود: قرارداد ما از مراجعه مامور پست تا ارسال مرسوله پستی است و هزینه تمام این ها را هم از ما می گیرند. اما ما یا باید مرسولات مان را با پیک بفرستیم که باز هم باید یک پرسنل از خودمان آن جا حضور پیدا کند یا این که پرسنل مان مرسولات را ببرند. در صورتی که در محدوده خیابان انقلاب همه ناشر هستند و همه هم همین مشکل را دارند. اداره پست می تواند دو نفر را برای این کار اختصاص دهد ولی متاسفانه این کار را بر دوش ناشر انداخته اند.

محسنی سپس گفت: در این شرایط تنها راه ارتباط ناشر با مخاطب پست است. اما ما با شرایط و ازدحامی که برای تحویل وجود دارد می ترسیم پرسنل مان را بفرستیم برای همین خیلی وقت ها به مخاطب مان می گوییم که حتی ارسال پستی هم برای مان امکان پذیر نیست.

او در انتها گفت که به وسیله ارسال ایمیل به اداره پست خواهان رسیدگی به این مسئله شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 6435

به "مشکل نشر با اداره پست در روزهای کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل نشر با اداره پست در روزهای کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید