مراکز اسکان اضطراری شهرداری آماده پذیرایی از زائران است

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی شهردار مشهد ضمن اشاره به شرایط جوی و سردی هوای مشهد گفت: مراکز اسکان اضطراری شهرداری که از اواخر سال گذشته تجهیز شده بود از دوم فروردین پذیرای زائران نوروزی شده و همچنان درحال خدمات رسانی است.

مراکز اسکان اضطراری شهرداری آماده پذیرایی از زائران است

سید عبدالله ارجائی در حاشیه بازدید استاندار، رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای ستاد خدمات سفر استان از اقدامات مدیریت شهری در حوزه خدمات شهری، اسکان اضطراری و پایانه مسافربری امام رضا(ع)، اظهار کرد: اصلی ترین وظیفه شهرداری در کمیته خدمات شهری ستاد خدمات سفر استان، آماده کردن شهر برای استقبال از بهار و زائران بارگاه منور امام رضا(ع) است.

وی با بیان اینکه ما در فضا آرایی شهر، موضوعات فرهنگی و آماده کردن بعضی زیرساخت ها به دولت یاری می کنیم، اضافه نمود: در زیباسازی شهر سال جاری بیش از 18 میلیون بوته گل در نقاط مختلف شهر کاشته شده است و درکنار آن 1200 المان گل در 805 نقطه شهر جانمایی شده است.

شهردار مشهد اضافه نمود: یکی از ویژگی های المان های سال جاری تعاملی بودن آن ها است و مردم بخشی از داستان این المان ها هستند و می توانند با آن ها ارتباط برقرار نمایند.

ارجائی توضیح داد: درحوزه حمل ونقل نیز مسیرهای منتهی به حرم مطهر با 500 دستگاه اتوبوس تقویت و سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه به حدود 4 دقیقه کاهش پیدا کرد و 12 هزار جای پارک خودرو نیز در هسته مرکزی شهر ایجاد شد. بعلاوه تمامی اقدامات لازم در پایانه امام رضا(ع) برای خدمات رسانی مناسب به زائران اجرا شده است .

شهردار مشهد ضمن اشاره به اقدامات اجرا شده برای افزایش شور و نشاط در شهر ادامه داد: معتقدم با کاشت تعداد زیادی گل، بیش از 5000 مترمربع نقاشی دیواری، نصب 30 هزار متر ریسه رنگی به ویژه پرچم جمهوری اسلامی، اجرای بیش از 4000 سرود و نمایش نامه نوروز مهدوی را شاهد بودیم که امیدواریم مردم و زائران امام رضا(ع) این اقدامات را پسندیده باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، ارجائی اضافه نمود: سال جاری سعی شد تا پراکندگی اقدامات مرتبط با استقبال از بهار در تمامی نقاط شهر باشد اما درمجموع 30 درصد از این اقدامات در منطقه ها کم برخوردار و حاشیه شهر اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 11144

به "مراکز اسکان اضطراری شهرداری آماده پذیرایی از زائران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز اسکان اضطراری شهرداری آماده پذیرایی از زائران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید