مختاری فر: از آجورلو تشکر می کنم، اما گفتم پست افتخاری به من بدهید، دوست دارم استقلال با مجیدی قهرمان گردد

به گزارش هیو بلاگ، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: از مدیرعامل استقلال تشکر می کنم، اما از او خواستم همچون تیم های بزرگ جهان پست افتخاری بدهد.

مختاری فر: از آجورلو تشکر می کنم، اما گفتم پست افتخاری به من بدهید، دوست دارم استقلال با مجیدی قهرمان گردد

جعفر مختاری فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اینکه چرا پیشنهاد باشگاه استقلال برای پست معاونت ورزشی مجموعه مرغوبکار را نپذیرفت، گفت: نهایت تشکر را از مصطفی آجورلو می کنم که به فکر سلامتی، قداست و آبرویم بود. ایشان محبت کرد و پیشنهاد معاونت مرغوبکار را داد، اما گفتم اگر امکانش هست همچون تیم های بزرگی مثل رئال مادرید و بارسلونا که به پیشکسوتان شان پست های افتخاری می دهند، به من هم پست افتخاری بدهند، چون نمی توانم مسئولیت سنگین برعهده بگیرم. اگر در مجموعه مرغوبکار رئیس نباشد، معاون او همه کاره خواهد بود، به همین علت امکان پذیرفتن این مسئولیت را ندارم. به آجورلو پیشنهاد دادم و منتظر پاسخ ایشان هستم.

وی در خصوص شرایط تیم استقلال پس از 4 هفته از لیگ برتر توضیح داد: استقلال بازیکنان جوان و خوبی دارد. تجربه فرهاد مجیدی نسبت به سال های گذشته بیشتر شده است. استقلال در بعضی پست ها باید با قدرت بیشتری بازی کند، به خصوص در خط دفاع. این تیم به لحاظ تاکتیک و تکنیک شرایط خیلی خوبی دارد و اگر تقویت گردد فوق العاده خواهد شد. سپاهان نسبت به استقلال نفرات بهتری در اختیار دارد، اما استقلال همواره استقلال است و نامش در حریفان ترس ایجاد می نماید. کادر فنی استقلال عالی است و دوست دارم این تیم با فرهاد مجیدی قهرمان گردد. آرزوی من قهرمانی این فصل استقلال با مجیدی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 10655

به "مختاری فر: از آجورلو تشکر می کنم، اما گفتم پست افتخاری به من بدهید، دوست دارم استقلال با مجیدی قهرمان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مختاری فر: از آجورلو تشکر می کنم، اما گفتم پست افتخاری به من بدهید، دوست دارم استقلال با مجیدی قهرمان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید