بازیکنانم به پرسپولیس احترام گذاشتند، این زمین گاوبازی است نه فوتبال!

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ بعد از شکست ملوان مقابل پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد و در حالی که بسیار ناراحت بود، دقایقی با خبرنگاران درگیری لفظی هم پیدا کرد. وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر ترکیب ملوان برابر پرسپولیس گفت: ما با همین ترکیب چند فرصت گلزنی داشتیم؟ شما به من بگویید؛ چند موقعیت گلزنی داشتیم؟ ما می توانستیم شش بار دروازه پرسپولیس را باز کنیم.

بازیکنانم به پرسپولیس احترام گذاشتند، این زمین گاوبازی است نه فوتبال!

اسکوچیچ در پاسخ به اصرار همان خبرنگار خواست که سئوال بعدی پرسیده گردد. او با بیان اینکه نمی خواهد جواب این خبرنگار را بدهد تاکید نمود: یکسری افراد فوتبال را نمی دانند و فقط دنبال عدد هستند. امیدوارم شما یک روز متوجه شوید.

سرمربی ملوان در ادامه یادآور شد: از این شکست ناراحتم. ما سه امتیاز را از دست دادیم. نباید یک بر صفر می باختیم.در آغاز مسابقه، بازیکنان با احترام به حریف وارد زمین شدند. نتیجه این احترام هم این بود که باختیم.

وی اضافه نمود: من چند روز فرصت گذاشتم و به بازیکنانم درباره بازی با پرسپولیس صحبت کردم ولی در آغاز مسابقه یکسری از بازیکنان زیاد از حد به پرسپولیس احترام گذاشتند و همین باعث شد تا گل اول را بخوریم. تازه بعد از گل بود که بازیکنان آغاز کردند که فوتبال بازی نمایند.

اسکوچیچ به اشتباهات داوری هم اشاره نمود و گفت: درباره داوری زیاد صحبت نمی کنم ولی شش ماه است که اشتباهات چندین بار علیه ما بوده است. به هر حال باید در این خصوص فرق بین باشگاه های بزرگ و کوچک را بدانید.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا اجحاف داوران در فوتبال اروپا هم رخ می دهد، گفت: بله، تیم های بزرگ مثل رئال مادرید و بارسلونا هم تیم هایی هستند که داور گاهی به سمت آنهاست.

سرمربی ملوان در انتها گفت: واقعا ما بعد از گل، آغاز به بازی کردیم. البته صحبت هایم تمام نشده است. باید بگویم این زمین، زمین گاوبازی است نه زمین فوتبال بازی کردن.

تیم فوتبال ملوان انزلی امروز سه شنبه در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در استادیوم تختی انزلی به مصاف پرسپولیس رفت و با نتیجه یک بر صفر باخت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2023

به "بازیکنانم به پرسپولیس احترام گذاشتند، این زمین گاوبازی است نه فوتبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنانم به پرسپولیس احترام گذاشتند، این زمین گاوبازی است نه فوتبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید