لیگ اروپا، حذف پورتو در حضور 15 دقیقه ای طارمی

به گزارش هیو بلاگ، دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با حذف مهدی طارمی و یارانش از گردونه رقابت ها دنبال شد.

لیگ اروپا، حذف پورتو در حضور 15 دقیقه ای طارمی

به گزارش خبرنگاران، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به انتها رسید و چهره تمامی 8 تیم صعود کننده به مرحله معین شد.

لیون فرانسه که میزبان پورتوی پرتغال بود مقابل تیم مهدی طارمی به تساوی یک - یک رضایت داد اما به با توجه به فزونی یک گله اش در خانه حریف در بازی رفت، در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 2 بر یک برد و صعود کرد.

در این بازی که مهدی طارمی در دقیقه 75 به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، موسی دمبله در دقیقه 13 برای لیون و پپه در دقیقه 27 برای پورتو گلزنی کردند.

در دو بازی دیگر که به وقت های اضافه کشیده شدند، اینتراخت فرانکفورت در خانه برابر رئال بتیس یک - یک مساوی کرد اما با توجه به پیروزی اش در بازی دور رفت با نتیجه 2 بر یک، در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با نتیجه 3 بر 2 نماینده اسپانیا را شکست داد و به مرحله بعدی راه یافت.

بورخا ایگلسیاس در دقیقه 90 گل نخست بازی را برای رئال بتیس به ثمر رساند اما هم تیمی او گیدو رودریگس در دقیقه 1+120 با گشودن دروازه خودی باعث حذف تیمش شد.

وستهام انگلیس هم در خانه با نتیجه 2 بر صفر سویا را از پیش رو برداشت و با جبران شکست یک بر صفر دور رفت، در مجموع با فزونی 2 بر یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

توماش سوچک در دقیقه 39 و آندری یارمولنکو در دقیقه 112 گل های وستهام را در این بازی به ثمر رساندند.

به این ترتیب چهره هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا (لایپزیگ، بارسلونا، آتالانتا، رنجرز، براگا، اینتراخت فرانکفورت، وستهام و لیون) معین شد و قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی امروز از ساعت 15:30 به وقت تهران در مقر یوفا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 10809

به "لیگ اروپا، حذف پورتو در حضور 15 دقیقه ای طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ اروپا، حذف پورتو در حضور 15 دقیقه ای طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید