مالیات های به جا مانده از گذشته بلای جای هندبال، خاتمه سال 98 بدون بدهی جدید

به گزارش هیو بلاگ، بیشتر فدراسیون های ورزشی با مسائل مالیاتی همراه هستند و این بدهی ها مسائل زیادی را برای آنها ایجاد نموده و فدراسیون هندبال نیز از این قائده مستثنی نیست.

مالیات های به جا مانده از گذشته بلای جای هندبال، خاتمه سال 98 بدون بدهی جدید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بیشتر فدراسیون های ورزشی با مسائل مالیاتی همراه هستند و بدهی های مالیاتی مسائل زیادی را برای آنها ایجاد نموده است. یکی از این فدراسیون ها، هندبال است.

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در مورد بدهی فدراسیون به خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: با بدهی مالیاتی سنگین که با جرایم بالای همراه است و به 3.5 میلیارد تومان رسیده، رو به رو هستیم. روز اول از بدهی های فدراسیون خبر نداشتم تنها بدهی های باقیمانده از جام ریاست جمهوری را می دانستم. با تدابیری که اندیشیدیم بدهی مالیاتی سال 96 را حذف و بخشی را تخفیف گرفتیم. به این ترتیب بدهی های مالیاتی سال 96 تسویه شد و مالیات سال 97 پرداخت شد اما بدهی های مالیاتی از 91 تا 95 مانده که با جرایم هم همراه است و سنگین شده است.

وی تاکید نمود: فدراسیون در این سال ها اظهار نامه مالیاتی نداده و اعداد سنگین شده است و در کوششیم تا این مشکل را حل کنیم. البته این مستلزم آن است که وزارت ورزش به جد در این مسئله ورود کند. شاهد بودیم که حساب چند فدراسیون به دلیل این مسائل مسدود شد ولی ما کوشش کردیم و مانع از مسدود شدن حساب مان شدیم. همچنین بدهی زیادی به داوران از قبل باقی مانده بود که بخش عمده ای از آن تا سال 98 تسویه شد. کوشش کردیم تا خاتمه سال هیچ بدهی مربوط به فدراسیون فعلی در سال 98 به جا نگذاریم. از جام ریاست جمهوری یک میلیارد و 300 میلیون تومان به عنوان اصل بدهی باقی مانده که با احتساب جرایم این مبلغ بدهی افزایش خواهد یافت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2524

به "مالیات های به جا مانده از گذشته بلای جای هندبال، خاتمه سال 98 بدون بدهی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالیات های به جا مانده از گذشته بلای جای هندبال، خاتمه سال 98 بدون بدهی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید