لزوم سوق دادن دانشجویان به سمت کارآفرینی، کارآفرینى منبع درآمد براى کشور است

به گزارش هیو بلاگ، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: کارآفرینى منبع درآمد براى کشور است و موجب ایجاد اشتغال براى مردم می گردد.

لزوم سوق دادن دانشجویان به سمت کارآفرینی، کارآفرینى منبع درآمد براى کشور است

یحیى خونسارى در تبادل نظر با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، با اشاره به اینکه در آستانه سوم اردیبهشت ماه، روز کارآفرینی قرار داریم اظهار کرد: کارآفرین با ریسک پذیرى و تبدیل ایده هاى خود به پول، عرضه و تقاضاى بازار را به هم مى ریزد.

وی اضافه نمود: کارآفرینى منبع درآمد براى کشور است، موجب ایجاد اشتغال براى مردم می گردد و باید مسئولان مربوطه آن را تقویت و حمایت نمایند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با بیان اینکه دانشجویان باید به سمت کارآفرینی سوق پیدا نمایند، گفت: دانشجو باید در کنار درس خود به صورت همزمان در رشته مربوطه ای که تحصیل می نماید، کار نموده تا مهارت های لازم را کسب کند.

خونساری تاکید نمود: دانشجو باید ترس های خود را شناسایى نموده و براى غلبه بر آن ها راه پیدا کند، همچنین اهداف بلندمدت و چشم اندازهاى زندگی خود را به صورت مکتوب بنویسد تا بتواند در آینده فردی مفید و موثر برای جامعه باشد.

این استاد بازاریابی اعلام نمود: دانشجویان را در کلاس درس با تعدادى از کارآفرینان عظیم آشنا می کنم و از خبرنگارانن می خواهم که بیوگرافى کارآفرینان را به عنوان کار کلاسى ارائه دهند؛ دانشجویانی که ظرفیت لازم را دارند با ایجاد انگیزه و راهنمایى شدن، به راستا کارآفرینی راهنمایی می شوند.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3255

به "لزوم سوق دادن دانشجویان به سمت کارآفرینی، کارآفرینى منبع درآمد براى کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم سوق دادن دانشجویان به سمت کارآفرینی، کارآفرینى منبع درآمد براى کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید