لزوم تکمیل کردن سهمیه های المپیک کشتی ایران در سرزمین قزاق ها

به گزارش هیو بلاگ، رحیم علی آبادی یکی از پیشکسوتان عنوان دار کشتی فرنگی ایران است که عناوین متعددی در عرصه المپیک و رقابتهای جهانی دارد. وی در آستانه حضور شاگردان محمد بنا در رقابتهای گزینشی قزاقستان که قرار است برای کسب سه سهمیه باقیمانده المپیک برگزار شود به خبرنگاران گفت: فرنگی کاران کشورمان مدتهاست با حضور در اردوهای تیم ملی در حال تمرین و تلاش هستند تا بتوانند ضمن کسب سهمیه های باقیمانده المپیک، در بازی های المپیک هم خوش بدرخشند. از این رو امیدوارم این بچه ها بتوانند در پایان این دوران با نتایجی مطلوب همراه شوند و بار دیگر پرچم پرافتخار ایران را به اهتزاز در آورند.

لزوم تکمیل کردن سهمیه های المپیک کشتی ایران در سرزمین قزاق ها

وی شرح داد: مطمئناً سه ملی پوش اعزامی ما به رقابتهای گزینشی المپیک کار سختی را پیش رو دارند، چراکه بیشتر مدعیان قاره آسیا هنوز پیروز به کسب سهمیه نشده اند و با تمام توان به قزاقستان خواهند آمد. هر چند یک میدان گزینشی دیگر هم باقیمانده که قرار است در بلغارستان برگزار شود، اما فرنگی کاران ما باید در همین مسابقات گزینشی قزاقستان کار را تمام کنند.

عضو پیشین شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در خاتمه گفت: شاگردان محمد بنا به هیچ عنوان نباید کار کسب سهمیه ها را به اما و اگر و حضور در مسابقات گزینشی بلغارستان موکول کنند، چراکه این مسابقات با حضور در تمامی مدعیان جهان برگزار می شود و مثل رقابتهای گزینشی قزاقستان فقط مربوط به مدعیان آسیایی نیست.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا برای مشخص شدن 36 سهمیه کشتی فرنگی، زنان و آزاد طی روزهای 20 تا 22 فروردین ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود. بر این اساس محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم، حسین نوری در 87 کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم به عنوان کنندگان ایران، فردا جمعه در این رقابتها به میدان بروند تا تکلیف سه سهمیه باقیمانده المپیک مشخص شود.

کشتی فرنگی ایران در رقابت های جهانی 2019 قزاقستان سه سهمیه از 6 سهمیه المپیک را توسط علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی در اوزان 60، 77 و 130 کیلوگرم کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7777

به "لزوم تکمیل کردن سهمیه های المپیک کشتی ایران در سرزمین قزاق ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تکمیل کردن سهمیه های المپیک کشتی ایران در سرزمین قزاق ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید