عملکرد دانشگاه ارومیه برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش هیو بلاگ، دانشگاه ارومیه در راستای مقابله با ویروس کرونا اقداماتی گسترده ای در حوزه های مختلف انجام داده است.

عملکرد دانشگاه ارومیه برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، دانشگاه ارومیه در راستای مقابله با ویروس کرونا اقداماتی گسترده ای را انجام داده است .

تشکیل ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا، راه اندازی سامانه آموزش مجازی، توزیع ماسک٬ دستکش و محلول ضدعفونی کننده در بین کارکنان، موافقت با درخواست مرخصی کارکنان و اعطای مرخصی تشویقی و اعلام نکات بهداشتی به وسیله اتوماسیون پیامک و فضای مجازی بخشی از این اقدامات است.

همچنین این دانشگاه در راستای مقابه با کرونا طرح اجرای فاصله گذاری اجتماعی با کاهش تعداد کارمندان و توالی ترتیب حضور آن ها در محل کار انجام داده است.

دانشگاه ارومیه در حوزه درمان بیماری هم فعالیت های داشته است؛ که فعالیت مستمر مرکز بهداشت و درمانگاه دانشگاه در مـعاینه و شناسایی افراد دارای علائم بیماری و فعالیت مستمر مرکز مشاوره دانشگاه در مورد ارائه مشاوره روانشناسی و کاهـش استرس و نگرانی ناشی از دوران بیماری از مهمتریت آن ها است.

فرمولاسیون و فراوری محلول ضدعفونی کننده و توزیع آن در بین کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه، ساخت سامانه غیرتماسی پایش سریع دمای بدن در مراکز پرتردد، طراحی و ساخت دستگاه ضدعفونی کننده سطوح برپایه فناوری پلاسما و طراحی و ساخت سیستم ضدعفونی کننده هواه با استفاده از اوزون از اقدامات این دانشگاه جـهت پیشگیری و درمان بیماری است.

همچنین این دانشگاه ساخت دستگاه ضدعفونی کننده میوه و سبزی با استفاده از اوزون را در دستور کار قرار داد و در راه اندازی کارگاه فراوری ماسک همکاری کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3358

به "عملکرد دانشگاه ارومیه برای مقابله با ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد دانشگاه ارومیه برای مقابله با ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید