تضعیف خدمت مسئولان در مبارزه با کرونا را تأیید نمی کنیم

به گزارش هیو بلاگ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تأکید کرد که تضعیف خدمات مسئولان ذی ربط در مبارزه با کرونا را تأیید نمی کنیم و زحمات و خدمات انجام شده را ارج می نهیم.

تضعیف خدمت مسئولان در مبارزه با کرونا را تأیید نمی کنیم

پیغام نجفی در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران از فعالیت مؤثر ترویجی آموزشی و اجتماعی همکاران دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برای عبور از بحران کرونا قدردانی و اظهار کرد: بسیاری از همکاران از چهره های برجسته علمی استان هستند و نیازی به پخش مکاتبات بدون امضا برای بیان نظر خود ندارند؛ بنابراین تضعیف خدمات مسئولان ذی ربط از استاندار گرفته تا دانشگاه علوم پزشکی از سوی همکاران دانشگاهی را تأیید نمی کنیم.

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی خدمات شبانه روزی مسئولان ستادهای بحران به خصوص استاندار و سایر مسئولان را پاس می دارد و هر اقدامی را که در راستای تقویت فعالیت ها مؤثر بدانند در کنارشان خواهند بود.

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اعلام کرد: همکاران ما به خصوص استادان دانشکده های علوم پزشکی، روانشناسی و علوم تربیتی، کلیپ ها و توصیه های بسیار علمی و تأثیرگذاری را در حال پخش هستند که پرچم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاهی اجتماعی برافراشته است.

نجفی اظهار داشت: افتخار می کنم رئیس دانشگاهی هستم که بخش بسیار بالایی از دانشجویان آن، داوطلبانه برای مراقب از بیماران و ترویج و توزیع بسته های سلامت آماده هستند. رئیس واحد فلاورجان استان اصفهان داوطلبانه به عنوان سوپروایزر در اردوگاه های قرنطینه فعال است.

وی با بیان اینکه واحد شهرضا در استان اصفهان با همکاری استادان، مواد ضدعفونی و واحد سما اصفهان ماسک و گان فراوری می نمایند به خبرنگاران گفت: همکاران انفورماتیک شبانه روز درگیر بسترسازی برای آموزش های مجازی هستند و شرکت های دانش بنیان حتی در ایام عید برای فراوری دارو و کیت تشخیص بیماری و دستگاه های ضدعفونی و غربالگری فعال هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان بیان کرد که افتخار می کنیم در دانشگاهی فعالیت می کنیم که همکارانمان نگران آموزش دانشجویان هستند و به ما در راستای توسعه هرچه بیشتر فضای آموزش مجازی اصرار دارند و با وجود بعضی محدودیت های ناشی از ضعف اینترنت بسیار همراه هستند.

نجفی با قدردانی از همکاران دانشگاهی تأکید کرد که دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان همراه صمیمی مردم و مسئولان استانی برای عبور از بحران است و هرجا لازم باشد به یاری خبرنگارانن خواهد آمد.

انتهای پیغام/4062/

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2540

به "تضعیف خدمت مسئولان در مبارزه با کرونا را تأیید نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تضعیف خدمت مسئولان در مبارزه با کرونا را تأیید نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید