عزیزی: شرکت توسعه هیچ اقدامی برای پس دادن زمین های تنیس نکرده است

به گزارش هیو بلاگ، رئیس فدراسیون تنیس گفت: با وجود دستورات مکرر وزیر ورزش و جوانان، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هیچ اقدامی برای پس دادن زمین های ما انجام نداده است.

عزیزی: شرکت توسعه هیچ اقدامی برای پس دادن زمین های تنیس نکرده است

داود عزیزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص بودجه اختصاصی مجلس به فدراسیون تنیس گفت: هنوز موافقت نامه اقتصادی برای بودجه تنیس با وزارت ورزش و جوانان بسته نشده، اما مجلس 10 فدراسیون را انتخاب نموده که یکی از آنها ما هستیم. مبلغ 5 میلیارد تومان به فدراسیون تنیس اختصاص داده شده که برای این فدراسیون با توجه به شرایط ارزی حاکم بر کشور رقم زیادی نیست، اما رشد بدی نداشته است.

رئیس فدراسیون تنیس همچنین به پس داده نشدن زمین های تنیس از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اشاره نمود و اضافه کرد: با وجود دستورات مکرر وزیر ورزش، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هیچ اقدامی در این زمینه ننموده است.

وی با بیان این نکته که نمی توان از فدراسیونی که امکانات سخت افزاری در اختیار ندارد، انتظار قهرمانی داشت، گفت: در پرداخت و مساعدت های اقتصادی، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، نگاه خوبی به رشته ما داشته، اما در موضوع سخت افزاری متاسفانه با وجود دستورات مکرر وزیر ورزش، شاهد هیچ اقدامی نبودیم. طبیعتا اگر فدراسیونی امکانات سخت افزاری لازم را نداشته باشد نباید از آن انتظار قهرمانی داشت.

وی گفت: از بخش خصوصی تشکر ویژه ای می کنم که در مجموعه ورزشی شیرودی و منظریه حمایت های خوبی نموده و زمین های تنیس را بدون دریافت وجه در اختیار فدراسیون گذاشته تا تیم ملی تمرینات خود را در این محل انجام دهد.

عزیزی یادآور شد: هر دو مجموعه دار شیرودی و منظریه با نگاه مثبتی از تنیس حمایت می نمایند به طوری که وقتی یکی از دختران ملی پوش دچار آسیب دیدگی شد، مدیر مجموعه ورزشی منظریه بیان کرد وی می تواند تا یک سال آینده تمام تمریناتش را به صورت رایگان در این زمین انجام دهد.

وی گفت: فکر می کنم دختران تنیس ایران می توانند تاریخ ساز شوند و برای اولین بار اتفاقات خوبی را در تنیس رقم بزنند، چون ایرانی ها نشان داده اند به هر آنچه بخواهند می توانند دست یابند.

وی درخصوص حضور حواشی دعوت از امیر جدیدی بازیگر سینما به اردوی تیم ملی گفت: احساس نمی کنم حاشیه منفی باشد. این اتفاق نگاه مثبتی بود که در خصوص این ورزش افتاد و موجب توجه رسانه ها به این موضوع شد. هر فردی به اردوی تیم ملی دعوت شده سابقه بازی در تنیس را دارد و با انتخاب سرمربی آمده و در انتخابی تیم ملی شرکت نموده نه به عنوان نفر ثابت تیم ملی.

رئیس فدراسیون تنیس اضافه کرد: هر فردی بتواند در دور دوم مسابقات انتخابی تیم ملی خوب باشد به رده های بالا صعود می نماید و هر کسی نتواند از گردونه مسابقات حذف می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8028

به "عزیزی: شرکت توسعه هیچ اقدامی برای پس دادن زمین های تنیس نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی: شرکت توسعه هیچ اقدامی برای پس دادن زمین های تنیس نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید