طراحی داخلی شرکت بازرگانی
به گزارش هیو بلاگ، ساختمان زیبایی که می بینید، متعلق به یک شرکت سرمایه گذاری ژاپنی می باشد که به تازگی شعبه جدید خود را در سنگاپور تاسیس کردند. هدف اصلی در این پروژه، استفاده از عناصر فرهنگ ژاپن در طراحی و نمایش آن ها به شکلی مدرن و غیرمنتظره بود. در طراحی داخلی شرکت بازرگانی به ویژگی هایی از قبیل اصالت، وابی-سابی، مدولار بودن و خلوص توجه ویژه ای شده. چوب بلوط با رنگ گرم خود در کنار سطوح بتنی خودنمایی نموده و نمایانگر اصالت و نقص است. قاب مشکی پارتیشن های شیشه ای، نسخه مدرن درب های سنتی ژاپن به شمار می رود. درمقابل، برخی از شبکه های این پارتیشن ها با کاغذ برنجی پوشیده شده.

پنل های کشویی، تردد و استفاده از اتاق ها را بسیار راحت می نمایند چون در عرض چند ثانیه یک حریم کاملا خصوصی ایجاد می گردد. لابی اصلی در طراحی داخلی شرکت بازرگانی مثل بقیه ادارات میز پذیرش ندارد. مهمانان بعد از ورود به ساختمان مستقیم به سالن استراحت و انتظار می فرایند. اتاق های جلسه از طراحی ساده و در عین حال بسیار گرم و صمیمی برخوردار هستند. از عناصر صمیمی و دلنشین این اتاق ها میتوان به کاغذدیواری های برنجی و پایه چراغ های مسی اشاره نمود.
منبع: بازسازی ساختمانمجله آی سیب: مجله آی سیب | مجله فناوری های جدید، رایانه ها، موبایل ها و کجت های هوشمند
مجله بیزبینگ: مجله بیزبینگ، مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار